Anbudsoversikt for Sikkerhetstjenester - arrangement

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Vakttjenester

Arendal Kommune trenger sikkerhetstjenester for å levere trygghet på arrangementer i Agder til en verdi av 4 000 000 NOK. Det skal inngås en rammeavtale for sikkerhetstjenester som inkluderer bruk av metalldetektorportal, håndholdte skannere og kameraovervåking, samt kompetanse innenfor trafikkdirigering, spesielt under Arendalsuka. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende oppdrag og kunne dokumentere dette med beskrivelser av inntil tre relevante oppdrag fra de siste tre årene, inkludert oppdragets verdi, tidspunkt og kontaktdetaljer til mottaker.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Sikkerhetstjenester - arrangement
Tilleggskategorier (CPV)
Lokasjon
Estimert verdi
4 000 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Kredittvurderingen skal vise minimum tilfredsstillende.
Kvalifikasjonskrav 2
Skatteattest
Norske leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift. Skatteattest, ikke eldre enn 6 måneder
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandørens registrering, autorisasjon mv.
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 4
Leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner
Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Med relevante oppdrag må leverandøren dokumentere: - Erfaring med bruk av metalldetektorportal og håndholdte skannere - Kompetanse innenfor kameraovervåking - Kompetanse innenfor trafikkdirigering Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Oppdragsgivers referansemal skal benyttes.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner