Anbudsoversikt for Sperremateriell og tilhørende produkter og tjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bil- og motorvognstjenester

Politiets fellestjenester (PFT), heretter kalt oppdragsgiver, skal inngå rammeavtale for leie av sperremateriell og tilhørende produkter og tjenester til arrangementer og hendelser. Anskaffelsen er delt opp i tre delområder: Øst, Vest og Nord

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Sperremateriell og tilhørende produkter og tjenester
Estimert verdi
18 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Dokumentasjonskrav: - Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Oppdragsgiver vil ved behov innhente kredittvurdering, fra kredittopplysningsvirksomhet med konsesjon til å drive slik virksomhet, som et tillegg til dokumentasjonen levert i tilbudet. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Kvalifikasjonskrav 3

Dokumentasjonskrav 1: Leverandøren skal levere dokumentasjon av sitt kvalitetssikring- og styringssystem. Følgende dokumentasjon aksepteres: Attest for firmaets kvalitetssikring-/styringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller kvalitetssikringsstandarder etter ISO 9001:2015 eller tilsvarende, eller En beskrivelse som minumum omfatter firmaets prosedyrer/rutiner for: - Avviks- og reklamasjonsbehandling - Godkjenning av underleverandører - Prosessen fra mottak og registrering av bestillinger, og frem til levering hos kunde har skjedd Dokumentasjonskrav 2: Leverandøren skal levere dokumentasjon av sitt miljøledelsessytem. Følgende dokumentasjon aksepteres: • Gyldig attester/sertifikat utstedt av uavhengige organ (eks. ISO 14001:2015, EMAS, Miljøfyrtårn eller tilsvarende), eller • En beskrivelse av leverandørens eget miljøledelsessystem. Beskrivelsen skal minimum omfatte leverandørens miljøpolicy, rutiner for reduksjon av svinn, rutiner for håndtering av avfall og en beskrivelse av leverandørens miljømål

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner