Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Brief
Sikkerhets- og helsetjenester
Trøndelag fylkeskommune har inngått en avtale med F24 Norge AS for levering av et moderne, framtidsrettet og brukervennlig system for varsling av akutte hendelser, som også inkluderer support, vedlikehold og videreutvikling av systemet. Systemet skal brukes av alle videregående skoler i fylkeskommunen samt Trøndelag høyere yrkesfagskole. Avtalen har en total verdi på 2 400 000 kroner, og det var tre tilbydere som deltok i konkurransen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Trøndelag fylkeskommune har behov for et moderne, framtidsrettet og brukervennlig system for varsling av akutte hendelser.Ved anskaffelsen ønsker man også å få en leverandør som ivaretar support, vedlikehold og videreutvikling av systemet for å imøtekomme fremtidige behov og krav.Anskaffelsen skal brukes av alle videregående skoler i fylkeskommunene, samt av Trøndelag høyere yrkesfagskole. Fullstendig beskrivelse av anskaffelsen er gitt i Kravspesifikasjonen.Hovedtrekkene i prosedyrenTrøndelag fylkeskommune har behov for et moderne, framtidsrettet og brukervennlig system for varsling av akutte hendelser.Ved anskaffelsen ønsker man også å få en leverandør som ivaretar support, vedlikehold og videreutvikling av systemet for å imøtekomme fremtidige behov og krav.Anskaffelsen skal brukes av alle videregående skoler i fylkeskommunene, samt av Trøndelag høyere yrkesfagskole. Fullstendig beskrivelse av anskaffelsen er gitt i Kravspesifikasjonen.
Leverandøren skal ha god økonomisk og finansiell kapasitet for å gjennomføre kontrakten. Kravet vil bli ansett for oppfylt ved oppnådd Bisnode kredittrating A eller tilsvarende (kredittverdig). Leverandører med lavere rating vil bli avvist.
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Leverandøren skal gi en oversikt over de viktigste og mest relevante oppdrag de siste 2 årene. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Det skal maksimalt oppgis fire referanseprosjekter. Oversikten skal angi: o En kortfattet beskrivelse av prosjektet. o Totalverdi på prosjektet (ekskl. mva.). o Verdi på leverandørens del av prosjektet (ekskl. mva.). o Entrepriseform. o Leverandørens grad av involvering. o Tid og sted for utførelse/gjennomføring. o Kontaktperson (referanse) hos mottaker av oppdraget/leveransen med e-postadresse og telefonnummer. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kontakte oppgitte referanser. Det skal ikke leveres inn CV-er for enkeltpersoner her.