Anbudsoversikt for Tilsyn av heiser, rammeavtale

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Heisinstallasjon og vedlikehold

Konkurransen gjelder levering av service og vedlikeholdsavtale av kommunale heiser, trappeheiser og løfteplattformer, med formål å sikre driftsstabilitet gjennom forebyggende arbeid og riktig vedlikehold. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å ikke benytte seg av rammeavtalen med leverandør ved egenregi, større, spesielle eller spesielt komplekse arbeider, prosjektrelaterte arbeider, arbeider som gjennomføres som totalentrepriser/generalentrepriser og/eller dersom avtaleleverandør ikke er i stand til å oppfylle angitt krav/behov, responstid og liknende. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til selv å fremskaffe varer/materialer til arbeider. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er variabelt. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 530.000,- eks. mva. per år de siste årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Tilsyn av heiser, rammeavtale
Kvalifikasjonskrav 1

Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til Oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3). Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravetDersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, redegjør for dette nedenfor. Oppdragsgiver vil i så fall også gjennomføre en vurdering av økonomien til støttevirksomheten på samme måte. Oppdragsgiver forbeholder seg i så fall retten til å innhente supplerende informasjon, bankgarantier eller lignende.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner