Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

IKT Valdres trenger kompetanse innen utskrift, kopi og skann for å levere tjenester i Valdres over 3 år til en verdi av 5 500 000 NOK. Avtalen inkluderer vedlikehold og administrasjon av maskiner, samt leasing/kjøp av multifunksjonsmaskiner. To viktige formelle krav er erfaring med lignende tjenester og tilgang til teknisk personell. Anbudets vekting er pris 30%, kvalitet 35%, klima og miljø 30%, og gjennomføringsevne 5%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    IKT Valdres, på vegne av kommunene og våre kunder, har til hensikt å inngå en avtale på levering av tjenester knyttet til utskrift, kopi og skann. Det skal legges til rette for effektive og sikre arbeidsprosesser. Herunder også nødvendige integrasjoner mot tilstøtende systemer for å sikre bla effektive elektroniske arbeidsprosesser. Det er avgjørende at systemene som leveres fremstår brukervennlig, fremtidsrettet, profesjonell, helhetlig og i tråd med regelverket. Avtalen vil omfatte vedlikehold og administrasjon av eksisterende maskiner, leasing/kjøp av multifunksjonsmaskiner, vedlikehold og administrasjon. For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til kundens krav i bilag 1 til avtale.Hovedtrekkene i prosedyrenKonkurranse med forhandling over EØS-terskelverdiene er en to-trinns prosess. Dette innebærer at det kun er de leverandører som har bekreftet sin interesse for å delta i konkurransen, og som oppfyller fastsatte kvalifikasjonskrav, samt utvelges og inviteres av oppdragsgiver til å innlevere tilbud, som har anledning til å delta i konkurransen, jfr. anskaffelsesforskriften § 23-7 (1).

    Kontakt navn
    Øyvind Skattebo
    Kontakt telefon
    +47 61359200
    Adresse
    Jernbanevegen 20, 2900 FAGERNES

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren erklærer at alle øvrige økonomiske og finansielle krav som er angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene er oppfylt.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år.

    Leverandør kan råde over følgende teknisk personell eller tekniske enheter, særlig dem som er ansvarlige for kvalitetskontrollen. For teknisk personell eller tekniske enheter som ikke direkte hører til leverandørens virksomhet, men hvis kapasitet leverandøren støtter seg på, jf. del II, avsnitt C, skal det utfylles særskilte ESPD-formularer.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Pris vil bli beregnet ut fra omfang og en tenkt bruk av løsninger/tjenester for oppdragsgiver.

    Beskrivelse

    Under tildelingskriteriet Kvalitet vil Kunden evaluere Kvalitet, inkludert tekniske, og funksjonelle egenskaper på løsninger. Løsningen sin effektivitet, universell utforming og miljømessige, sosiale, innovative egenskaper og informasjonssikkerhet.

    Beskrivelse

    Under tildelingskriteriet klima og miljø, vil Kunden evaluere tilbudene basert på tilbudenes egenskaper for Klima og miljø herunder levetid på maskinene som blir tilbudt og grad av gjenbruk på eksisterende maskiner og annet utstyr.

    Beskrivelse

    Under tildelingskriteriet gjennomføringsevne og tjenestenivå vil Kunden evaluere tilbudene knyttet til opplæring, prosjektgjennomføring, testing, brukerstøtte, vedlikehold og tjenestenivå.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner