Anbudsoversikt for Vedlikeholdsavtale Oracle

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Programvare - Data og analyse

Bærum Kommune trenger vedlikeholdstjenester for å levere rammeavtale på stedet i Viken over 24 måneder. Det skal leveres vedlikehold, brukerstøtte for superbrukere og forvaltningsgruppe, feilhåndtering og utvikling av applikasjoner innenfor kommunens Oracle løsning. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha minimum to års erfaring fra kommunal eller fylkeskommunal virksomhet og være sertifisert Oracle Partner i Norge.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Vedlikeholdsavtale Oracle
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Espen Hinholm
Kontakt telefon
+47 67504050
Adresse
Rådhustorget 4, 1337 SANDVIKA
Lokasjon
Varighet
24 måneder
Beskrivelse
Bærum kommune innbyr til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale for kjøp av vedlikeholdstjenester for Bærum kommunes regnskapssystem Oracle. Avtalen skal dekke Bærum kommunes behov for vedlikehold, brukerstøtte for superbrukere og forvaltningsgruppe, feilhåndtering og utvikling av applikasjoner innenfor kommunens Oracle løsning.
Hovedtrekk i prosedyren
Bærum kommune innbyr til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale for kjøp av vedlikeholdstjenester for Bærum kommunes regnskapssystem Oracle. Avtalen skal dekke Bærum kommunes behov for vedlikehold, brukerstøtte for superbrukere og forvaltningsgruppe, feilhåndtering og utvikling av applikasjoner innenfor kommunens Oracle løsning.
Kvalifikasjonskrav 1
Øvrige økonomiske og finansielle krav
Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav 3 – Økonomi Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig i hele avtaleperioden. Dokumentasjonskrav: - Utvidet kredittvurdering/rapport, ikke eldre enn 3 måneder, fra et offentlig godkjent kredittvurderingsselskap, med karakteren A (kredittverdig) eller tilsvarende eller bedre rating. Rapporten skal basere seg på siste kjente regnskapstall. Dato må tydelig fremkomme. - Selskaper uten tilfredsstillende kredittvurdering, nystartede selskaper med kredittrating AN, enkelte utenlandske selskaper eller selskaper uten innrapporteringsplikt til Brønnøysundregistrene vil ikke alltid kunne dokumentere at kravet er tilfredsstilt. I slike tilfeller vil det likevel kunne kompenseres med tilfredsstillende kredittvurdering som gir en tilsvarende sikkerhet for gjennomføringsevnen. Slik alternativ dokumentasjon skal følge som en del av tilbudet Dersom leverandøren har gyldige grunner til ikke å kunne fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har anmodet om, kan leverandøren godtgjøre sin økonomiske og finansielle stilling med ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Kvalifikasjonskrav 2
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Kvalifikasjonskrav 3
Bare for tjenester
Bare for tjenester: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav 5 – Erfaring Leverandøren skal ha kommunal kompetanse. For å oppfylle dette må leverandøren som selskap ha minimum to års erfaring fra kommunal eller fylkeskommunal virksomhet. Dokumentasjonskrav: Leverandøren bes oppgi tre relevante referanser fra de siste tre årene. Kunden forbeholder seg retten til å forespørre referansebedriften ved behov. Kunden vil i så tilfelle informere om dette på forhånd
Kvalifikasjonskrav 4
Teknisk personell eller tekniske enheter
Leverandør kan råde over følgende tekniske personell eller tekniske enheter , særlig dem som er ansvarlige for kvalitetskontrollen: For teknisk personell eller tekniske enheter som ikke direkte hører til leverandørens virksomhet, men hvis kapasitet leverandøren støtter seg på, jf. del II, avsnitt C, skal det utfylles særskilte ESPD-formularer. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav 4 – Gjennomføringsevne Det kreves god gjennomføringsevne. Dokumentasjonskrav: - En beskrivelse av leverandørens tekniske personell eller tekniske enheter leverandøren disponerer over til oppfyllelse av kontrakten, enten de tilhører foretaket eller ikke. - En redegjørelse for leverandørens gjennomsnittlige arbeidsstyrke og antall medarbeidere. - Organisasjonskart
Kvalifikasjonskrav 5
Erfaring
Krav 6 – Erfaring Leverandøren skal ha teknisk, funksjonell og arkitektur-kompetanse innenfor Oracle applikasjonene beskrevet i Bilag 3 Dokumentasjonskrav: - Leverandør bes beskrive hvordan kompetansen er tilegnet og gjerne oppgi referansebedrifter hvor leverandør har hatt vedlikeholdsansvar på Oracle. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 6
Sertifisering
Krav 7 – Sertifisering Leverandøren skal være sertifisert Oracle Partner i Norge Dokumentasjonskrav: - Dokumentasjon på sertifisering som Oracle Partner Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    13. juni 2024, 15:44

  2. Frist for spørsmål

    13. aug. 2024, 14:00

  3. Åpningsdato

    20. aug. 2024, 10:00

  4. Frist for innlevering

    20. aug. 2024, 10:00

  5. Vedståelsesfrist

    20. nov. 2024, 11:00

Se aktive konkurranser som ligner