Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Hvaler Kommune trenger tjenester knyttet til verdivurdering av Hvaler bredbånd, med en estimert totalverdi på 100.000 kroner ekskludert mva. Anskaffelsen innebærer konsulentbistand/rådgivningstjenester og er vurdert til å ha uvesentlig innvirkning på klima og miljø. Konkurransen gjennomføres som en frivillig kunngjøring i DOFFIN-databasen, og det er en 1-trinns prosedyre hvor alle interesserte leverandører kan levere tilbud. Det er ingen dialog med leverandørene planlagt, med mindre oppdragsgiver vurderer det som hensiktsmessig etter mottak av tilbudene. Leverandøren må dokumentere ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Konkurransen gjelder levering av tjenester knyttet til verdivurdering av Hvaler bredbånd.  Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 100.000,- eks. mva. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene. Denne anskaffelsen er etter sin art vurdert til å ha en uvesentlig innvirkning på klima og miljø, jf. forskriftens §7-9, femte ledd. Begrunnelsen for dette er at anskaffelsen gjelder kjøp av konsulentbistand/rådgivningstjenester der oppdragsgiver er avskåret fra å påvirke klima og miljøpåvirkningen, siden krav og kriterier som retter seg mot disse elementene ikke vil ha tilstrekkelig tilknytning til leveransen. Jf, DFØs miljøveileder.Hovedtrekkene i prosedyrenKonkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr. 974 (FOA), samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget. Konkurransen gjennomføres som Frivillig kunngjøring 1-trinn etter forskriftens Del I. Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere tilbud. Oppdragsgiver planlegger å tildele kontrakt uten å ha dialog med leverandørene utover å foreta eventuelle avklaringer/korrigeringer. Dialog gjennom forhandlinger kan likevel bli gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurderer det som hensiktsmessig. Dersom oppdragsgiver velger å forhandle vil det skje en første utvelgelse etter en vurdering av tildelingskriteriene som er oppgitt i punkt 2, med den vektingen som er oppgitt der. Det presiseres imidlertid at ingen leverandører kan forvente dialog om sitt tilbud og derfor må levere sitt beste tilbud innenfor tilbudsfristen. Anskaffelsen er kunngjort frivillig i DOFFIN- databasen.

    Kontakt navn
    Karl Petter Kristiansen
    Kontakt telefon
    +4769 37 50 00
    Adresse
    Storveien 32, 1680 SKJÆRHALDEN

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner