Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    72212771 Utviklingstjenester relatert til Generell programvare

Viser 1-15 av 15 resultater

  1. Midt-telemark Kommune

    Utskrift, kopi og skann som en tjeneste (Print as a Service) for åtte kommuner i Telemark

    Midt-Telemark Kommune trenger en totalansvarlig leverandør for utskrift, kopi og skann som en tjeneste ("Print as a Service") for åtte kommuner i Telemark (Kviteseid, Nissedal, Nome, Midt-Telemark, Vinje, Seljord, Tokke og Fyresdal), med en maksimal totalverdi på 33,2 millioner kroner. Tjenesten skal primært leveres som en skybasert løsning, men med mulighet for lokal installasjon i sikre soner, og skal dekke alle administrative prosesser for produktområdet, inkludert nødvendige tjenester, programvare og utstyr. Tildelingskriteriene er pris (30%), kvalitet (40%) og miljø (30%). Kvalitetskriteriet vektlegger sikkerhetsløsninger, beskrivelse av leverandørens løsning innen lisenser, programvare og produktportefølje, follow-me-løsning og kundeservice. Miljøkriteriet fokuserer på levetidsforlengelse, behovsanalyse og optimalisering, samt gjenvinning og gjenbruk.

    Konkurranse1. okt. 2025
    31. okt. 2025(16 dager)
    33 213 095 kr
  2. Nasjonal Kommunikasjonsmyndighet

    Dynamisk innkjøpsordning - bistand til IT- og tjenesteutvikling (1)

    Nasjonal kommunikasjonsmyndighet har etablert en dynamisk innkjøpsordning for bistand til IT- og tjenesteutvikling med en maksimal totalverdi på 45 millioner kroner over 3 år. Ordningen omfatter rådgivning, bistand og prosjektledelse innen flere kategorier, inkludert prosjektledelse, teknisk arkitekturarbeid, tjeneste- og brukergrensesnittdesign, utvikling og integrasjoner, dataanalyse, sikkerhetstjenester, lokal IT-drift, drift av skyplattform og drift av IT-infrastruktur i Azure. Dette gir leverandører mulighet til å tilby tjenester basert på løpende behov og kapasitet. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.

    Dynamisk innkjøpsordning31. juli 2025
    4. aug. 2028(100+ dager)
    45 000 000 kr
  3. Nasjonal Kommunikasjonsmyndighet

    Dynamisk innkjøpsordning - bistand til IT- og tjenesteutvikling

    Nasjonal kommunikasjonsmyndighet trenger bistand til IT- og tjenesteutvikling gjennom en dynamisk innkjøpsordning med en maksimal totalverdi på 45 millioner kroner over 3 år. Ordningen omfatter rådgivning, bistand og prosjektledelse innen flere kategorier, inkludert prosjektledelse, teknisk arkitekturarbeid, tjeneste- og brukergrensesnittdesign, utvikling og integrasjoner, dataanalyse, sikkerhetstjenester, lokal IT-drift, drift av skyplattform, og drift av IT-infrastruktur i Azure. Kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Dynamisk innkjøpsordning25. apr. 2025
    2. juni 2025(Utgått)
    45 000 000 kr
  4. Nasjonal Kommunikasjonsmyndighet

    Dynamisk innkjøpsordning - Bistand til IT- og tjenesteutvikling

    Nasjonal Kommunikasjonsmyndighet trenger bistand til IT- og tjenesteutvikling gjennom en dynamisk innkjøpsordning over 3 år, med en maksimal totalverdi på 45 millioner kroner. Ordningen omfatter rådgivning, bistand og prosjektledelse innen områder som prosjektledelse, teknisk arkitekturarbeid, tjeneste- og brukergrensesnitt-design, utvikling og integrasjoner, dataanalyse, sikkerhetstjenester, lokal IT-drift, drift av skyplattform, og drift av IT-infrastruktur i Azure. Det er en to-trinns prosedyre, og kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Dynamisk innkjøpsordning3. apr. 2025
    6. mai 2025(Utgått)
    45 000 000 kr
  5. Digitaliseringsdirektoratet

    Kontraktstildeling - Sakshåndteringssystem

    Digdir har behov for et sakshåndteringssystem for å motta og besvare brukerhenvendelser som pr i dag kommer inn til innbyggerrettede brukerstøtter for ID-porten og Altinn, eller til andre interne helpdesker og e-postkasser betjent av flere saksbehandlere i direktoratet. Vi har ikke behov for et komplett CRM-system. Vi bygger ikke opp en kundebase, men svarer først og fremst på enkeltstående henvendelser. Behovet og krav til leveransen er nærmere beskrevet i bilagene som er vedlagt under "dokumenter" i Mercell. Per i dag bruker Digdir sakshåndteringssystemet eRequest fra Innovit. Avtalen med Innovit utløper 01.07.2022, det er viktig for Digdir at vi har ny produksjonssett ny avtale innen 01.06.2022.

    Resultat5. apr. 2022
  6. Digitaliseringsdirektoratet

    Sakshåndteringssystem

    Digdir har behov for et sakshåndteringssystem for å motta og besvare brukerhenvendelser som pr i dag kommer inn til innbyggerrettede brukerstøtter for ID-porten og Altinn, eller til andre interne helpdesker og e-postkasser betjent av flere saksbehandlere i direktoratet. Vi har ikke behov for et komplett CRM-system. Vi bygger ikke opp en kundebase, men svarer først og fremst på enkeltstående henvendelser. Behovet og krav til leveransen er nærmere beskrevet i bilagene som er vedlagt under "dokumenter" i Mercell. Per i dag bruker Digdir sakshåndteringssystemet eRequest fra Innovit. Avtalen med Innovit utløper 01.07.2022, det er viktig for Digdir at vi har ny produksjonssett ny avtale innen 01.06.2022.

    Konkurranse6. jan. 2022
    7. feb. 2022(Utgått)
    4 000 000 kr
  7. Digitaliseringsdirektoratet

    Sakshåndteringssystem

    Digdir har behov for et sakshåndteringssystem for å motta og besvare brukerhenvendelser som pr i dag kommer inn til innbyggerrettede brukerstøtter for ID-porten og Altinn, eller til andre interne helpdesker og e-postkasser betjent av flere saksbehandlere i direktoratet. Vi har ikke behov for et komplett CRM-system. Vi bygger ikke opp en kundebase, men svarer først og fremst på enkeltstående henvendelser. Behovet og krav til leveransen er nærmere beskrevet i bilagene som er vedlagt under "dokumenter" i Mercell. Per i dag bruker Digdir sakshåndteringssystemet eRequest fra Innovit. Avtalen med Innovit utløper 24. januar 2022, det er viktig for Digdir at vi har ny avtale på plass i god tid før det.

    Konkurranse3. aug. 2021
    6. sep. 2021(Utgått)
    4 000 000 kr
  8. Vygruppen AS

    Løsninger for planlegging og gjennomføring av offentlig transport

    Vygruppen AS gjennomgår porteføljen av ulike IT-systemer, løsninger og tjenester knyttet til togtransport, herunder muligheten for innovative løsninger og de nyeste "beste praksis"-løsningene som kan bidra til og optimere vår virksomhet. I den forbindelse ønsker vi oppdatert informasjon om gjeldende marked anbefaler og kan tilby. Hovedfokuset i RFI'en er behovet knyttet til Vygruppens daglige drift av passasjertog, men vi er også åpne for synergieffekter knyttet til øvrige forretningsområder innen Vygruppen. Det gjøres for ordens skyld oppmerksom på at RFI-prosessen kan føre til en, flere eller ingen fremtidige anskaffelser. Det henvises til RFI-dokumentene publisert på vår anskaffelsesportal (http://anskaffelser.vy.no) for nærmere informasjon. Det vil også bli gjennomført et webinar mandag 29. juni kl. 09:00 hvor det vil bli gitt utdypende informasjon om bakgrunnen for behovet. Merk at webinaret krever forhåndspåmelding, ref. RFI-dokumentene.

    Planlegging15. juni 2020
    14. juni 2020(Utgått)
  9. Norsk Tipping AS

    Brand management

    Norsk Tipping ønsker å forenkle merkevarestyringen og samle store deler av designprogrammet, merkevareføringer og inspirasjon på ett sted. Dette for å oppnå et mer konsistent merkevareuttrykk. Selskapet søker etter en leverandør som tilbyr et verktøy som kan ivareta sammenhengen mellom Norsk Tipping (selskapsmerke) og spillene (produktmerkene) på en naturlig måte, og som kan bidra til en tydeligere merkevareprofil både internt, men også for eksterne samarbeidspartnere og andre interessenter.

    Resultat21. jan. 2020
  10. Integrerings- Og Mangfoldsdirektoratet

    Markedsundersøkelse - digitalisering og automatisering av tilskuddsforvaltning

    Integrerings- og mangfoldsdirektoratets (IMDi) har behov for modernisert, digitalisert og sikker forvaltning av tilskuddsordninger for bosetting av flyktninger. Målet for fremtidig tilskuddsforvaltning er å heldigitalisere prosessflyten og automatisere de tilskuddssakene som har et fullstendig vurderingsgrunnlag og som ikke krever skjønnsmessig vurdering. IMDi søker innspill fra markedet til hvordan leverandørenes produkter, tjenester og leveranser kan understøtte IMDIs målsetninger på tilskuddsområdet, samt veien dit. Se vedlagt markedsundersøkelse og behovsbeskrivelse inkl. problemstillinger som ønskes besvart.

    Planlegging22. nov. 2019
    21. nov. 2019(Utgått)
  11. Norsk Tipping AS

    Brand management

    Norsk Tipping ønsker å forenkle merkevarestyringen og samle store deler av designprogrammet, merkevareføringer og inspirasjon på ett sted. Dette for å oppnå et mer konsistent merkevareuttrykk. Selskapet søker etter en leverandør som tilbyr et verktøy som kan ivareta sammenhengen mellom Norsk Tipping (selskapsmerke) og spillene (produktmerkene) på en naturlig måte, og som kan bidra til en tydeligere merkevareprofil både internt, men også for eksterne samarbeidspartnere og andre interessenter.

    Konkurranse26. aug. 2019
    30. sep. 2019(Utgått)