Anbudsoversikt for Kontraktstildeling - Sakshåndteringssystem

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

IT- drift og vedlikehold

Digdir har behov for et sakshåndteringssystem for å motta og besvare brukerhenvendelser som pr i dag kommer inn til innbyggerrettede brukerstøtter for ID-porten og Altinn, eller til andre interne helpdesker og e-postkasser betjent av flere saksbehandlere i direktoratet. Vi har ikke behov for et komplett CRM-system. Vi bygger ikke opp en kundebase, men svarer først og fremst på enkeltstående henvendelser. Behovet og krav til leveransen er nærmere beskrevet i bilagene som er vedlagt under "dokumenter" i Mercell. Per i dag bruker Digdir sakshåndteringssystemet eRequest fra Innovit. Avtalen med Innovit utløper 01.07.2022, det er viktig for Digdir at vi har ny produksjonssett ny avtale innen 01.06.2022.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Topdesk Norge AS
Antall mottatte tilbud
3
Kontraktsverdi
4 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner