Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    48811000 System for e-post

Viser 1-17 av 17 resultater

  1. Møre Og Romsdal Fylkeskommune

    2025-057 Elektronisk system for TT-ordningen i Møre og Romsdal (2026)

    Møre og Romsdal Fylkeskommune trenger levering og drift av et elektronisk system for TT-ordningen i Møre og Romsdal over 4 år, med en maksimal totalverdi på 3 millioner kroner. Avtalen omfatter leveranse og drift av IT-system, produksjon, utsending og distribusjon av TT-kort, samt administrasjonstjenester inkludert kommunikasjon med TT-brukere, transportører, kommuner og oppdragsgiver. Det kreves at leverandøren har erfaring fra tilsvarende oppdrag de siste 5 årene, dokumentert i henhold til konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse25. apr. 2025
    6. juni 2025(14 dager)
    3 000 000 kr
  2. Trondheim Kommune

    System for befolkningsvarsling og innbyggerdialog

    Trondheim Kommune har inngått en avtale med Fram Web AS for levering av et skybasert system for befolkningsvarsling og innbyggerdialog i Trøndelag. Avtalen inkluderer adressebasert varsling, gruppevarsling, kollegavarsling, innbyggerdialog, samt integrasjon med kommunens fagsystemer. Årlig drift og vedlikehold er inkludert, med opsjon på support. Den endelige kontraktsverdien er 5 millioner kroner. Det ble mottatt ett tilbud i konkurransen.

    NorgeResultat21. jan. 2025
  3. Vågan Kommune

    Anskaffelse av softphone/ IP telefoniløsning og sentralbordsystem.

    Vågan Kommune trenger IP-telefonitjenester for å levere en softphone/IP-telefoniløsning og sentralbordsystem i Nordland over 4 år til en verdi av 2,300,000 NOK. Kommunene Vestvågøy og Vågan trenger en webleser-basert softphone-løsning som kan brukes på PC og Chromebook, samt en sentralbordløsning som kan integrere eksisterende mobilnett og nye IP-telefoniløsninger. To viktige formelle krav er ansvarsforsikring og attester for kvalitetssikringsstandarder.

    NorgeKonkurranse17. okt. 2024
    29. nov. 2024(Utgått)
    2 300 000 kr
  4. Utlendingsdirektoratet

    Invitasjon til leverandørkonferanse - Anskaffelse av nytt kontaktsenter i UDI

    Utlendingsdirektoratet (UDI) skal innen kort tid ut med en konkurranse for anskaffelse av et nytt og helhetlig kundesenter. Den nye løsningen skal bl.a. dekke: - Telefoni inn og ut - Sentralbordløsning - Utsending av SMS til sluttbrukere - Manuell chatløsning - E-post-funksjonalitet for besvarelse av e-poster og utsendelse av e-poster - Kundeoppfølgingssystem for registrering av henvendelser og kategorisering, lagring av chatlogger og e-poster - Prognoseverktøy - Bemanningsplanleggingsverktøy Vi viser til tidligere utsendt RFI (Doffin Id 2022-338238 og TED ID:2022/S 118-334051).

    NorgePlanlegging18. okt. 2022
    17. okt. 2022(Utgått)
  5. Nye Veier AS

    RFI - Rammeavtale om distribusjon av nyhetsbrev

    Nye Veier planlegger å etablere en rammeavtale på en skybasert tjeneste for distribusjon av nyhetsbrev på epost og eventuelt SMS. I tillegg til å levere tjenesten, så skal leverandøren bistå med å utvikle nyhetsbrev, vedlikehold av leveransene fra Nye Veier, tilpasse nyhetsbrevene til vårt visuelle uttrykk, se nyhetsbrevene i sammenheng med sosiale medier og våre nettsider. Nye Veier bruker nyhetsbrev på epost til å informere i noen av våre prosjekter. Vi ser på muligheten for å tilby nyhetsbrev for flere målgrupper, for eksempel våre leverandører. Hensikten med denne RFI er å motta tilbakemelding fra aktuelle leverandører og kartlegge hva som finnes av tjenester i markedet, slik at oppdragsgiver skal kunne identifisere mulige løsninger og leverandører som kan tilby tjenestene nevnt dokumentet vedlagt denne kunngjøringen.

    NorgePlanlegging1. juni 2022
    31. mai 2022(Utgått)
  6. Digitaliseringsdirektoratet

    Kontraktstildeling - Sakshåndteringssystem

    Digdir har behov for et sakshåndteringssystem for å motta og besvare brukerhenvendelser som pr i dag kommer inn til innbyggerrettede brukerstøtter for ID-porten og Altinn, eller til andre interne helpdesker og e-postkasser betjent av flere saksbehandlere i direktoratet. Vi har ikke behov for et komplett CRM-system. Vi bygger ikke opp en kundebase, men svarer først og fremst på enkeltstående henvendelser. Behovet og krav til leveransen er nærmere beskrevet i bilagene som er vedlagt under "dokumenter" i Mercell. Per i dag bruker Digdir sakshåndteringssystemet eRequest fra Innovit. Avtalen med Innovit utløper 01.07.2022, det er viktig for Digdir at vi har ny produksjonssett ny avtale innen 01.06.2022.

    NorgeResultat5. apr. 2022
  7. Digitaliseringsdirektoratet

    Sakshåndteringssystem

    Digdir har behov for et sakshåndteringssystem for å motta og besvare brukerhenvendelser som pr i dag kommer inn til innbyggerrettede brukerstøtter for ID-porten og Altinn, eller til andre interne helpdesker og e-postkasser betjent av flere saksbehandlere i direktoratet. Vi har ikke behov for et komplett CRM-system. Vi bygger ikke opp en kundebase, men svarer først og fremst på enkeltstående henvendelser. Behovet og krav til leveransen er nærmere beskrevet i bilagene som er vedlagt under "dokumenter" i Mercell. Per i dag bruker Digdir sakshåndteringssystemet eRequest fra Innovit. Avtalen med Innovit utløper 01.07.2022, det er viktig for Digdir at vi har ny produksjonssett ny avtale innen 01.06.2022.

    NorgeKonkurranse6. jan. 2022
    7. feb. 2022(Utgått)
    4 000 000 kr
  8. Digitaliseringsdirektoratet

    Sakshåndteringssystem

    Digdir har behov for et sakshåndteringssystem for å motta og besvare brukerhenvendelser som pr i dag kommer inn til innbyggerrettede brukerstøtter for ID-porten og Altinn, eller til andre interne helpdesker og e-postkasser betjent av flere saksbehandlere i direktoratet. Vi har ikke behov for et komplett CRM-system. Vi bygger ikke opp en kundebase, men svarer først og fremst på enkeltstående henvendelser. Behovet og krav til leveransen er nærmere beskrevet i bilagene som er vedlagt under "dokumenter" i Mercell. Per i dag bruker Digdir sakshåndteringssystemet eRequest fra Innovit. Avtalen med Innovit utløper 24. januar 2022, det er viktig for Digdir at vi har ny avtale på plass i god tid før det.

    NorgeKonkurranse3. aug. 2021
    6. sep. 2021(Utgått)
    4 000 000 kr
  9. Møre Og Romsdal Fylkeskommune

    Kjøp av elektronisk løsning for TT-ordningen i Møre og Romsdal (2021)

    Møre og Romsdal fylkeskommune (Oppdragsgiver) har inngått kontrakt med Rogaland Taxi AS for videreføring av dagens TT-ordning med bruk av elektroniske TT-kort. Rogaland Taxi AS skal levere og drifte en elektronisk løsning for TT-ordningen i Møre og Romsdal. Avtalen omfatter leveranse av: - Leveranse og drift av IT-system - Produksjon, utsending og distribusjon av TT-kort - Utsendelse av informasjon i form av brev eller sms - Håndtering av avvik - Administrasjonstjenester, inkl. kommunikasjon med og service til TT-brukere, transportører, kommuner og oppdragsgiver - Oppgjør med transportører og refusjon til TT-bruker For mer informasjon se Vedlegg 3 Kravspesifikasjon, Vedlegg 4 Oppdragsbeskrivelse og Vedlegg 6 Bilag til SSA-O.

    NorgeResultat21. mai 2021
  10. Møre Og Romsdal Fylkeskommune

    Kjøp av elektronisk løsning for TT-ordningen i Møre og Romsdal (2021)

    Møre og Romsdal fylkeskommune (Oppdragsgiver) skal videreføre dagens TT-ordning med bruk av elektroniske TT-kort. Oppdragsgiver har derfor behov for en avtale med ekstern leverandør på levering og drift av en elektronisk løsning for TT-ordningen i Møre og Romsdal. Avtalen omfatter leveranse av: - Leveranse og drift av IT-system - Produksjon, utsending og distribusjon av TT-kort - Utsendelse av informasjon i form av brev eller sms - Håndtering av avvik - Administrasjonstjenester, inkl. kommunikasjon med og service til TT-brukere, transportører, kommuner og oppdragsgiver - Oppgjør med transportører og refusjon til TT-bruker For mer informasjon se Vedlegg 3 Kravspesifikasjon, Vedlegg 4 Oppdragsbeskrivelse og Vedlegg 6 Bilag til SSA-O.

    NorgeKonkurranse9. mars 2021
    26. apr. 2021(Utgått)
    3 000 000 kr
  11. Arkivverket

    Arkivverket inviterer til dialogmøte 28.oktober 2019

    Vi ønsker å presentere og synliggjøre behov for forvaltningen for å ta vare på viktig informasjon og dokumentere beslutninger, for eksempel når de benytter samhandlingsløsninger. Arkivverket erfarer at dette er et uløst problemområde i markedet i dag. Vi ønsker å komme i dialog med markedet om hvordan leverandørene ser for seg at behovene best kan dekkes, hvilken retning et utviklingsprosjekt bør ta, og hvordan ny teknologi kan tas i bruk.

    NorgePlanlegging2. okt. 2019
    1. okt. 2019(Utgått)
  12. Digitaliseringsdirektoratet

    Invitasjon til å gi innspill på kravspesifikasjon til Kurs- og konferanseløsning for Difi og DFØ

    DFØ og Difi planlegger å anskaffe og etablere en felles løsning for administrasjon av hele spekter av kurs, seminar og konferanser. Hver av virksomhetene har pr i dag ca. 5000 deltakere på sine arrangementer. Løsningen skal ivareta de respektive virksomheters krav til egen administrasjon og forvaltning av arrangement og deltakere, samt virksomhetenes egne krav til integrasjoner med fagsystemer. Løsningen skal samtidig tilrettelegge for samarbeid og samordning av felleskomponenter. Vi ønsker å få innspill og tilbakemeldinger fra potensielle leverandører på vedlagt kravspesifikasjon for ønsket kurs- og konferanseløsning. Innspill sendes innen 16.april til Liv.Marit.Bersaas@difi.no. Eventuelle spørsmål kan sendes til samme e-postadresse. Etter gjennomgang og vurdering av innsendte innspill vil vi etter behov invitere leverandører til en-til en dialogmøter. Planlagt dato for dialogmøtene er 23.april.

    NorgePlanlegging9. apr. 2018
    8. apr. 2018(Utgått)
  13. Miljødirektoratet

    Løsning for sikker e-post gateway

    Miljødirektoratet står foran en utskiftning av sin løsning for forsendelse og mottak av e-post, samt i prosess for plassering av Exchange i skyen. I tillegg forberedes en implementering av ny felles IKT-sektorstrategi for etatene underlagt Klima- og miljødepartementet (KLD). Strategien innebærer at Miljødirektoratet fra 01.01.2019 blir ansvarlig for drift av IKT-løsninger for Riksantikvaren og Norsk Polarinstitutt. Ny løsning for sikker e-post vil på sikt kunne utvides for å omfatte Direktoratets samlede behov. Det skal derfor gjennomføres en anskaffelse for å sikre nødvendig tilgang på relevante leveranser av høy kvalitet. Anskaffelsen skal legge til rette for et høyt kvalitets-, tjeneste- og servicenivå samt høy grad av fleksibilitet til konkurransedyktige priser.

    NorgeKonkurranse12. okt. 2017
    20. nov. 2017(Utgått)
    2 800 000 kr