Anbudsoversikt for 2025-057 Elektronisk system for TT-ordningen i Møre og Romsdal (2026)

Brief

Programvare - E-læring og undervisning

Møre og Romsdal Fylkeskommune trenger levering og drift av et elektronisk system for TT-ordningen i Møre og Romsdal over 4 år, med en maksimal totalverdi på 3 millioner kroner. Avtalen omfatter leveranse og drift av IT-system, produksjon, utsending og distribusjon av TT-kort, samt administrasjonstjenester inkludert kommunikasjon med TT-brukere, transportører, kommuner og oppdragsgiver. Det kreves at leverandøren har erfaring fra tilsvarende oppdrag de siste 5 årene, dokumentert i henhold til konkurransegrunnlaget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Tittel
2025-057 Elektronisk system for TT-ordningen i Møre og Romsdal (2026)
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Arnt Ove Hol
Kontakt telefon
+47 71258000
Adresse
Fylkeshuset Julsundvegen 9, 6412 MOLDE
Estimert verdi
3 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Beskrivelse
Om Oppdraget – anskaffelsens formål og omfangOppdragsgiver skal videreføre dagens TT-ordning med bruk av elektroniske TT-kort. Oppdragsgiver har derfor behov for en avtale med ekstern leverandør på levering og drift av en elektronisk løsning for TT-ordningen i Møre og Romsdal. Avtalen omfatter leveranse av:Leveranse og drift av IT-systemProduksjon, utsending og distribusjon av TT-kortUtsendelse av informasjon i form av brev eller smsHåndtering av avvikAdministrasjonstjenester, inkl. kommunikasjon med og service til TT-brukere, transportører, kommuner og OppdragsgiverOppgjør med transportører og refusjon til TT-brukerFor mer informasjon se Bilagene til kontrakt (SSA-L).
Hovedtrekk i prosedyren
MercellOppdragsgiver benytter elektroniske anskaffelsesprosesser via systemleverandør Mercell (www.mercell.no). Det krever bla. at tilbud skal leveres elektronisk innen angitt tilbudsfrist. Leverandør har risikoen for at tilbudet er levert innen tilbudsfristen.
Det anbefales derfor at tilbudet leveres i god tid før fristens utløp, f.eks. minimum 1 time før tilbudsfristens utløp.
Kvalifikasjonskrav 1
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Beskrivelse av krav/dokumentasjon: Firmaattest skal ikke være eldre enn 6 mnd regnet fra tilbudsfrist
Kvalifikasjonskrav 2
Erfaring fra tilsvarende oppdrag
Beskrivelse av krav/dokumentasjon: Krav: Leverandør skal ha erfaring fra tilsvarende eller like oppdrag som beskrevet i dette konkurransegrunnlag, hvor leverandør har levert en elektronisk løsning knyttet til transport av enkeltpersoner med særlige behov, slik som for eksempel TT-transport, pasientreise, tilrettelagt skoleskyss etc. Dokumentasjonskrav: Leverandør skal dokumentere sin kompetanse og erfaring med tilsvarende eller like oppdrag de siste fem (5) årene ved å fylle inn opplysningene i «0.3 Prosedyreregler Bilag 3 - Erfaring». Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    25. apr. 2025, 12:08

  2. Frist for spørsmål

    6 døgn

    28. mai 2025, 10:00

  3. Frist for innlevering

    6. juni 2025, 10:00

  4. Åpningsdato

    6. juni 2025, 11:00

  5. Vedståelsesfrist

    1. okt. 2025, 10:00

Se aktive konkurranser som ligner