Anbudsoversikt for Sakshåndteringssystem

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

IT- drift og vedlikehold

Digdir har behov for et sakshåndteringssystem for å motta og besvare brukerhenvendelser som pr i dag kommer inn til innbyggerrettede brukerstøtter for ID-porten og Altinn, eller til andre interne helpdesker og e-postkasser betjent av flere saksbehandlere i direktoratet. Vi har ikke behov for et komplett CRM-system. Vi bygger ikke opp en kundebase, men svarer først og fremst på enkeltstående henvendelser. Behovet og krav til leveransen er nærmere beskrevet i bilagene som er vedlagt under "dokumenter" i Mercell. Per i dag bruker Digdir sakshåndteringssystemet eRequest fra Innovit. Avtalen med Innovit utløper 24. januar 2022, det er viktig for Digdir at vi har ny avtale på plass i god tid før det.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner