Anbudsoversikt for Brand management

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Norsk Tipping ønsker å forenkle merkevarestyringen og samle store deler av designprogrammet, merkevareføringer og inspirasjon på ett sted. Dette for å oppnå et mer konsistent merkevareuttrykk. Selskapet søker etter en leverandør som tilbyr et verktøy som kan ivareta sammenhengen mellom Norsk Tipping (selskapsmerke) og spillene (produktmerkene) på en naturlig måte, og som kan bidra til en tydeligere merkevareprofil både internt, men også for eksterne samarbeidspartnere og andre interessenter.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Papirfly AS
Antall mottatte tilbud
2
Kontraktsverdi
3 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner