Skatteetaten
20200090 Dynamisk innkjøpsordning Film
Skatteetaten trenger bistand til filmproduksjon for å dekke behov for filmproduksjon av ulik karakter.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Arrangementstjenester
Skatteetaten har inngått en rammeavtale med Atyp AS for levering av reklame- og kommunikasjonstjenester. Avtalen dekker tjenester som konsept- og idéutvikling, filmproduksjon, kreativ og strategisk rådgivning, omdømmebygging, tekst og grafisk design, samt kunnskap og forståelse for kanalvalg. Avtalen har en total verdi på 14 millioner kroner. Det var syv tilbydere som deltok i konkurransen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Skatteetaten trenger bistand til filmproduksjon for å dekke behov for filmproduksjon av ulik karakter.
Skatteetaten trenger bistand til gjennomføring av arrangementer og event for å levere tjenester til en verdi av 10 000 000 NOK. Det skal leveres tjenester for fysiske, digitale og hybride arrangementer som fungerer som omdømmebyggere for Skatteetatens ansatte, eksterne samarbeidspartnere og brukere.
Den Norske Kirke trenger mediebyråtjenester for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 22 millioner kroner. Avtalen omfatter rådgivning ved utarbeidelse og gjennomføring av medieplaner, valg av annonsekanaler, mediekjøp, effektmåling, optimalisering, logistikk og rapportering/evaluering. Tjenestene skal leveres i Oslo, og leverandøren må samarbeide med andre kommunikasjonsleverandører som Den Norske Kirke har avtale med. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatteattest.
Skatteetaten planlegger anskaffelsen av en ny lagringsløsning for multimediafiler, med mulighet for integrert Digital Asset Management (DAM). Løsningen skal støtte effektiv lagring, håndtering og samhandling av multimediafiler, primært for ansatte innen visuell kommunikasjon. Leverandører oppfordres til å gi innspill til denne markedsundersøkelsen (RFI) ved å se nærmere på vedlagt dokumentasjon.
Utdanningsdirektoratet trenger innholdsproduksjonstjenester for en rammeavtale over 3+1 år, med en estimert årlig verdi mellom 7 og 15 millioner kroner. Avtalen skal dekke ulike behov for innholdsproduksjon i flere kanaler og flater, inkludert grafisk design. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav oppgitt.