Telemark Fylkeskommune
Rammeavtale tolketjenester
Telemark Fylkeskommune trenger tolketjenester gjennom en rammeavtale over 2 år. Tildelingskriterier, kravspesifikasjon og prisskjema er beskrevet i konkurransegrunnlaget.
Bedriftsrådgivning
Larvik Kommune trenger tolketjenester for en dynamisk innkjøpsordning med en estimert årlig verdi på 2,5 millioner kroner. Tjenestene omfatter et bredt spekter av tolketjenester på mange språk, og er åpen for både selvstendig næringsdrivende tolker og tolker som mottar honorar/lønn fra kommunen per oppdrag.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOppdragsgiver skal inngå en dynamisk innkjøpsordning for tolker som vil inngå i tolketjenestens base av tolker. Konkurranser gjennnom denne DPS'en blir ikke kunngjort i Mercell, men hvert enkelt tolkeoppdrag vil formidles og tildeles gjennom tolketjenestens fagsystem. Det anskaffes tolketjenester for ca. 2,5 mill. per år.Hovedtrekkene i prosedyrenTolketjenesten i Larvik tilbyr et bredt spekter av tolketjenester på et bredt spekter av språk. Konkurransen er åpen både for tolker som har enkeltmannsforedrag/er selvstendig næringsdrivende, og for tolker som får honorar/lønn fra Larvik kommune for hvert oppdrag. Se informasjon om Tolketjenesten i vedlegg 1 og på kommunens hjemmesider.
Telemark Fylkeskommune trenger tolketjenester gjennom en rammeavtale over 2 år. Tildelingskriterier, kravspesifikasjon og prisskjema er beskrevet i konkurransegrunnlaget.
Bardu Kommune har opprettet en dynamisk innkjøpsordning for vikartjenester, som gir nye leverandører mulighet til å delta. Dette er en tjenesteavtale med en varighet på 250 måneder. Leverandører som ønsker å delta må se konkurransegrunnlagets del I, II og III for mer informasjon. Det er allerede 9 leverandører som er godkjent i løsningen, og de vil bli inkludert automatisk uten å måtte søke på nytt.
Holmestrand kommune og opsjonsdeltakerne i Vestfold offentlige Innkjøpssamarbeid (VOIS) trenger bistand for å levere varer og tjenester over 6 år. Detaljene rundt hva som skal leveres vil variere basert på de løpende behovene til kommunene og deres kapasitet.
Holmestrand kommune trenger bistand til offentlige anskaffelser innen bygg og anlegg for seg selv og opsjonsdeltakerne Horten, Sandefjord og Larvik kommune, gjennom en dynamisk innkjøpsordning med en varighet på 6 år.
Registerenheten I Brønnøysund trenger operativ bistand til offentlige anskaffelser, med en maksimal totalverdi på 15 millioner kroner. Tjenestene omfatter bistand til å gjennomføre offentlige anskaffelser, hvor innleide konsulenter skal samarbeide tett med etatens sentrale innkjøpsteam.