Anbudsoversikt for Åpen anbudskonkurranse - anskaffelse av aksesspunkt
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
IT-konsulent og rådgivning
Direktoratet for økonomistyring (heretter DFØ) gjennomfører anbudskonkurranse med sikte på å inngå avtale med leverandør av aksesspunkt. Avtaleperioden er 3 (tre) år regnet fra avtalen er signert av begge parter. Oppdragsgiver har opsjon på å forlenge avtalen på uendrede vilkår i 1 år + 1 år slik at total mulig avtalelengde blir 5 (fem) år. Leveranse skal skje senest 1. juni 2018 med testperiode frem til produksjonstart 29. juni 2018. For krav om mottak, distribusjon og konvertering av xCBL eHandelsmeldinger, skal leveranse skje så snart som mulig etter kontraktsinngåelse og produksjonssetting senest 1. Juni 2018.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Åpen anbudskonkurranse - anskaffelse av aksesspunkt
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 32400000 Nettverk
- 48440000 Programvare for økonomianalyse og regnskap
- 48600000 Operativsystemer og programvare for databaser
- 48810000 Informasjonssystemer
- 79200000 Regnskaps-, revisjons- og skattemessige tjenester
- 79210000 Regnskaps- og revisjonstjenester
- 79220000 Skattemessige tjenesteytelser
- 79999000 Skannings- og faktureringstjenester
- 79999100 Skanningstjenester
- 79999200 Faktureringstjenester
- Estimert verdi
- 4 200 000,00 kr
- Varighet
- 36 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
Skatteattester Vi krever at gyldige skatteattester blir lagt ved tilbudet. DFØ vil vurdere eventuelle restanser knyttet til innbetaling av skatt. Krav til dokumentasjon: Skatteattest for merverdiavgift og skatteattest for skatt skal legges ved som bekreftelse på at forfalte skatter og avgifter er betalt. Attestene skal være utstedt av skatteoppkrever på tilbyders forretningssted og av skattekontoret i vedkommende firmas hjemstedsfylke. Tilbydere med forretningsadresse utenfor Norge skal framlegge attester som bekrefter at tilbyderen har ordnede skatte- og avgiftsforhold i sitt hjemland. Attestene skal ikke være eldre enn seks måneder, regnet fra tilbudsfristens utløp. Lønns- og arbeidsvilkår ved medvirkning til å oppfylle kontrakten Tilbydere skal sørge for at ansatte i egen virksomhet, og andre som medvirker til å oppfylle kontrakten, ikke har dårligere lønns- og arbeidsforhold enn det som følger av tariffavtaler, regulativ eller det som er normalt for vedkommende yrke. Dette gjelder bare for ansatte som direkte medvirker til oppfyllelse av kontrakten. Ledelsen for virksomheten er ansvarlig for at denne regelen etterleves. Krav til dokumentasjon: Tilbyder skal dokumentere ved en egenerklæring at lønns- og arbeidsvilkår, for de som medvirker til oppfyllelse av kontrakten, ikke er i strid med tariffavtaler, regulativ eller det som er normalt for vedkommende yrke. Beskrivelse av tilbyders organisasjon Vi krever at tilbyderen er et lovlig etablert foretak. Krav til dokumentasjon: Tilbyder skal legge ved en beskrivelse av tilbyders organisasjon, selskapsform, eierstruktur og virksomhetsområde. Firmaattest skal legges ved.
Økonomisk stilling Vi krever tilfredsstillende økonomi for å gjennomføre oppdraget. Vi ber derfor om en kredittvurderingen skal inneholde kredittrating, delbedømmelse og historisk rating. Kredittvurderingen skal utføres av offentlig godkjent kredittinstitusjon. Kredittvurderingen skal ikke være dårligere enn A (kredittverdig) eller tilsvarende dersom annen rating benyttes (tallbedømmelse). Tilbud med lavere rating enn A eller tilsvarende (dvs ikke kredittverdig eller kredittverdig med sikkerhetsstillelse) vil ikke bli vurdert. Krav til dokumentasjon: Tilbyder skal fremlegge kredittvurdering fra godkjent kredittinstitusjon. Kredittvurderingen skal basere seg på siste kjente regnskapstall (årsregnskap 2017/2016). Kredittrapporten skal ikke være eldre enn seks måneder fra tilbudsfristens utløp.