Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Programvare - Dokumenthåndtering og saksbehandling

Malvik Kommune har inngått avtale med Visma Enterprise AS for digitaliseringstjenester til å levere en helhetlig digital løsning for oppvekstadministrative tjenester i Trøndelag til en verdi av 467 805 NOK. Anbudets vekting var pris 25%, leverandørens besvarelse av bør-krav 50%, evaluering av referanser 15% og vurdering av tilbudets oppdragsforståelse, plan og gjennomføring av oppdraget 10%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Visma Enterprise AS
Antall mottatte tilbud
0
Kontraktsverdi
467 805 kr

Om anbudet

    Oppdragsgiver har etablert en ny avtale for en helhetlig digital løsning for oppvekstadministrative tjenester for skole, SFO og barnehage.Hovedtrekkene i prosedyrenDigitalisering i kommunenDigitalisering og læringsteknologi er et prioritert satsningsområde for Oppdragsgiver. Arbeidet skal bidra til å gi bedre digitale tjenester for foresatte, elever og ansatte. Kvalitetsforbedring, effektiv ressursutnyttelse og forenkling av arbeidsprosesser står sentralt i kommunens sitt digitaliseringsarbeid. Innføring av en ny oppvekstadministrativ løsning for grunnskolene og barnehagene er et viktig tiltak i arbeidet med digitalisering og mer effektive prosesser - både i klasserom og administrativt. Videre forventes det at ny løsning også vil bidra til etablering av gode strukturer for å innhente, bearbeide og analysere relevante data.Mål for ny avtaleOppdragsgiver skal benytte en oppvekstadministrativ løsning for grunnskole, SFO og barnehage som er moderne, fleksibel og fremtidsrettet basert på en moderne teknologisk plattform. Det er tilrettelagt for kvalitetsforbedring, effektiv ressursutnyttelse, forenkling av arbeidsprosesser, gode brukeropplevelser, samt effektiv drift og forvaltning av løsningen i tett samarbeid med en leverandør som har en aktiv og innovativ holdning til videre krav om digitalisering i skole- og barnehagesektoren.Løsningen tilfredsstiller lovpålagte krav til universell utforming, personvern og informasjonssikkerhet. Funksjonaliteten i løsningen er fleksibel og kan tilpasses ønsker fra Oppdragsgiver. Løsningen er til enhver tid i tråd med gjeldende lover og regelverk og kan enkelt tilpasses endrede arbeidsprosesser som følge av politiske føringer eller skoleeiers administrative beslutninger. Det er enkelt å hente ut korrekt og god styringsinformasjon basert på registrerte data, med gode strukturer for datafangst for videre bearbeiding og analyse.Oppdragsgivers nærmere beskrivelse av leveransen følger av vedlegg 2 - Oppdragsbeskrivelse og kravspesifikasjoner.

    Kontakt navn
    Øyvind Sundnes
    Kontakt telefon
    +47 73972000
    Adresse
    Torggata 7, 7550 HOMMELVIK

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Under dette kriteriet vurderes tilbudte priser.

    Delkriterier

    Beskrivelse

    Driftsutgifter: 50%

    Beskrivelse

    Etableringskostnader: 35%

    Beskrivelse

    Nye fremtidige integrasjoner - etablering og drift: 10%

    Beskrivelse

    Timepris konsulenttjenester: 5%

    Beskrivelse

    Leverandør sine svar på oppgitte betingede krav (B) i vedlegg 2 - Kravspesifikasjoner.

    Beskrivelse

    Evaluering av referanse-oppdragene hvor oppgitte referanser kan bli kontaktet: - relevansen oppdragene - kvalitet på utførte oppdrag - erfaring med leverandøren - kapasitet - overholdelse av frister - samarbeidsevne - kommunikasjon - fleksibilitet

    Beskrivelse

    Leverandør sin samlede løsningsbeskrivelse på oppdraget (leverandørens eget dokument)

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner