Telemark Fylkeskommune
Sak- og arkivsystem
Telemark Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av et saksbehandlingssystem og arkivkjerne. Leverandører inviteres til å gi innspill til hvordan de kan bistå med å løse Telemark Fylkeskommunes behov.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Programvare - Dokumenthåndtering og saksbehandling
Våler kommune er omfattet av arkivloven og offentlighetsloven. Organisasjonen er avhengig av et velfungerende elektronisk sak- og arkivsystem for å oppfylle sine oppgaver. Våler kommune ønsker et fullverdig sak- og arkivsystem, og ikke en arkivkjerne med integrasjon til et eksternt saksbehandlingssystem. Løsningen skal være en ferdigutviklet standardløsning levert som SaaS.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProVåler kommune er omfattet av arkivloven og offentlighetsloven. Organisasjonen er avhengig av et velfungerende elektronisk sak- og arkivsystem for å oppfylle sine oppgaver. Våler kommune ønsker et fullverdig sak- og arkivsystem, og ikke en arkivkjerne med integrasjon til et eksternt saksbehandlingssystem. Løsningen skal være en ferdigutviklet standardløsning levert som SaaS.
Telemark Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av et saksbehandlingssystem og arkivkjerne. Leverandører inviteres til å gi innspill til hvordan de kan bistå med å løse Telemark Fylkeskommunes behov.
Lillestrøm Kommune trenger et system for håndtering av inkasso over 3 år.
Nordland Fylkeskommune trenger et digitalt system for protokollføring av systemportefølje, dokumentasjon og personvern, med en maksimal totalverdi på 800 000 kroner. Systemet skal tilfredsstille funksjonalitetskrav angitt i konkurransens bilag, og kontrakt skal inngås etter Statens standardavtale for IT-anskaffelser - SSA-L.
Registerenheten i Brønnøysund trenger en KGV/KAV-løsning (konkurransegjennomføringsverktøy og kontraktsadministrasjonsverktøy) som en skytjeneste, for å dekke behovet for å gjøre anskaffelser i henhold til forskriftsmessige krav og sikre etterprøvbarhet. Løsningen skal bidra til helelektronisk saksbehandling, effektivisere anskaffelsesarbeidet og digitalisere anskaffelsesfunksjonen. Kontrakten har en maksimal totalverdi på 1,35 millioner kroner over 3 år, og tjenestene skal leveres i Nordland. Konkurransen gjennomføres med forhandling, hvor minimum tre leverandører vil bli invitert til å delta. Tildelingskriteriene er kvalitet (60-40%) og pris (30-40%).
Ålesund Kommune planlegger anskaffelsen av en ny KGV- og KAV-løsning og sender med dette på høring et tidlig utkast til kravspesifikasjon for å kvalitetssikre innholdet før utarbeidelse av endelige konkurransedokumenter. Leverandører inviteres til å gi innspill til denne anskaffelsen ved å gjennomgå det vedlagte utkastet til kravspesifikasjon, samt et sett med scenarioer for løsningsdemonstrasjon og praktiske oppgavebeskrivelser.