Anbudsoversikt for Anskaffelse - Digitale læremidler, 2022

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med én leverandør. Formålet med anskaffelsen er å gi kundene tilgang til et mangfold relevante digitale læremidler for å nå mål i gjeldende læreplanverk. Avtalen skal også gi kunde tilgang til en brukervennlig, effektiv og fremtidsrettet webløsning for oversikt og administrasjon. Avtalen vil i all hovedsak benyttes i forbindelse med opplæring i grunnskolen. Avtalen skal imidlertid også kunne benyttes av alle andre enheter hos kunde som har behov for digitale læremidler i tilknytning til opplæring.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse - Digitale læremidler, 2022
Tilleggskategorier (CPV)
Estimert verdi
75 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Tildelingskriterium 1

System / rutiner
Tildelingskriterium 2

Løsning
Tildelingskriterium 3

Kvalifikasjonskrav 1

-Betaling av skatt, mva. og andre offentlige avgifter: For norske leverandører: Leverandør må i etterkant av tilbudsinnleveringen gi samtykke til at TendSign innhenter og at oppdragsgiver får opplysninger om det ovennevnte via TendSign. Etter at leverandør har sendt inn tilbudet i TendSign vil leverandør få en forespørsel fra Altinn om samtykke til å dele skatteinformasjon. Samtykket er gyldig på organisasjonsnivå og er gyldig i 3 (tre) måneder. Dersom leverandør ikke samtykker til dette, må leverandør fremlegge attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 (seks) måneder regnet fra tilbudfristens utløp. Eventuelle restanser eller andre misligheter må begrunnes. (Leverandør kan selv hente ut elektronisk skatte- og MVA-attest, og umiddelbart få den tilsendt på e-post.) For utenlandske leverandører: Leverandør som ikke er etablert i Norge skal levere tilsvarende dokumentasjon utstedt av myndighetene i det landet leverandøren er etablert. Slik dokumentasjon skal fortrinnsvis være oversatt til norsk, men det aksepteres også svensk, dansk og engelsk språk. -Kredittvurdering: Oppdragsgiver vil selv gjennomføre en vurdering av økonomien til leverandør gjennom CreditPro. Leverandør kan vedlegge annen nødvendig informasjon dersom leverandør mener at CreditPro ikke gir riktig bilde av den økonomiske situasjonen. Tjenesten CreditPro omfatter alle nordiske land. Oppdragsgiver godtar som hovedregel ikke kredittvurderinger fra andre firma- og regnskapsinformasjonssystem enn CreditPro på grunn av likebehandling av leverandørene. For utenlandske leverandører utenfor Norden vil oppdragsgiver imidlertid benytte og godta kredittvurdering gjennom Dun & Bradstreet Credit (via DNB, https://credit.dnb.com/). Leverandør som oppdragsgiver ikke kan finne på CreditPro (eller Dun & Bradstreet Credit for leverandører utenfor Norden), eksempelvis nyetablerte leverandører som ikke har opparbeidet seg grunnlag for kredittvurdering, må vedlegge erklæring / garanti fra morselskap / eier / bank eller lignende finansieringsinstitusjoner, vedrørende firmaets finansielle og økonomiske stilling. Slik dokumentasjon skal fortrinnsvis være oversatt til norsk, men det aksepteres også svensk, dansk og engelsk språk.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner