Anbudsoversikt for Anskaffelse rammeavtale vikartjenester Trøndelag fylkeskommune 2025

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Arbeidsformidlingstjenester

Trøndelag Fylkeskommune trenger vikartjenester for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 30 millioner kroner. Avtalen skal dekke behovet for vikarer innen merkantile/kontor/administrasjon, renholdstjenester og bussjåfører til bokbuss i Trøndelag, men ekskluderer helsesektoren og IKT-konsulenttjenester. Formålet er å sikre tilgang til kvalifisert personell ved kort- og langtids sykefravær, ferieavvikling, permisjoner og andre tidsavgrensede behov. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av inntil tre relevante oppdrag de siste tre årene, samt utfylling av en miljøerklæring. Leverandører må også være registrert i relevante faglige og handelsregistre.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse rammeavtale vikartjenester Trøndelag fylkeskommune 2025
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Eivin Brøndbo
Kontakt telefon
47473734
Adresse
Strandvegen 17, 7713 STEINKJER
Lokasjon
Estimert verdi
30 000 000,00 kr
Beskrivelse
Formålet med anskaffelsen er å dekke Trøndelag fylkeskommunes og tilhørende kommuner og virksomheter sitt faktiske og reelle behov for vikarer på en hensiktsmessig og effektiv måte. Tak for avtalen er satt til kr. 40.000.000,-
Hovedtrekk i prosedyren
Formålet med anskaffelsen er å sikre tilgang til kvalifisert personell ved:Korttid - og langtids sykefravær,Ferieavvikling, permisjoner og andre fri perioderAndre tidsavgrensa behov. Følgende områder omfattes av anskaffelsen:Merkantilt/kontor/administrasjonRenholdstjenesterBussjåfør til bokbuss Avtalen omfatter ikke kjøp av vikartjenester innen helsesektoren og IKT- konsulenttjenester da dette har egne rammeavtaler.
Kvalifikasjonskrav 1
Øvrige økonomiske og finansielle krav
Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Kvalifikasjonskrav 2
Registrert i faglig register
Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Kvalifikasjonskrav 3
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Kvalifikasjonskrav 4
Bare for tjenester
Bare for tjenester: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) og geografisk område. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.
Kvalifikasjonskrav 5
Miljøledelsestiltak
Leverandør kan anvende følgende miljøledelsestiltak i forbindelse med utførelsen av kontrakten: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Utfylling av vedlagt miljøerklæring
Kvalifikasjonskrav 6
Andel av kontrakt til underleverandør
Leverandør vurderer å sette bort følgende del (i prosent) av kontrakten til underleverandører. Legg merke til at hvis leverandøren har besluttet å sette bort en del av kontrakten til underleverandører og støtter seg på underleverandørenes kapasitet til å utføre denne del, utfylles et særskilt ESPD for slike underleverandører, se del II, avsnitt C, ovenfor. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    11. feb. 2025, 12:45

  2. Frist for spørsmål

    21. mars 2025, 11:00

  3. Åpningsdato

    28. mars 2025, 11:00

  4. Frist for innlevering

    28. mars 2025, 11:00

  5. Startdato for avtale

    30. apr. 2025, 00:00

  6. Vedståelsesfrist

    9 døgn

    31. mai 2025, 10:00

  7. Sluttdato for avtale

    30. apr. 2027, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner