Anbudsoversikt for Avtale for kontaktsenterløsning med tilhørende tjenester til Tolletaten
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Telekommunikasjonstjenester
Tolletaten inviterer til konkurranse med forhandling i forbindelse med anskaffelse av kontaktsenterløsning med tilhørende tjenester, herunder Chatbot, til Tolletaten. Tolletaten har etablert en langsiktig visjon om ett kontaktpunkt for Tolletatens brukere, og det er igangsatt et arbeid for å strukturere mottak av henvendelser og styre flest mulig inn til Tolletatens framtidige Veiledningsseksjon. For å realisere visjonen er det behov for å anskaffe en moderne og fleksibel kontaktsenterløsning som kan bistå med effektivt mottak og håndtering av alle typer henvendelser. Da målsetningen er å rute flest mulig av Tolletatens henvendelser inn mot en felles kontaktsenterløsning, vil det være behov for en løsning som kan håndtere både et økende antall brukere og antall henvendelser per år. I tillegg til selve kontaktsenterløsningen ønsker Tolletaten også å innføre chatbot-teknologi.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Avtale for kontaktsenterløsning med tilhørende tjenester til Tolletaten
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 48000000 Programvare og informasjonssystemer
- 48445000 Programvare for håndtering av kundekontakter
- 64210000 Telefon- og dataoverføringstjenester
- 72000000 Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
- 72212333 Utviklingstjenester relatert til Programvare for kontakthåndtering
- 72212445 Utviklingstjenester relatert til Programvare for håndtering av kundekontakter
- 72265000 Konfigurering av programvare
- 72300000 Datatjenester
- Estimert verdi
- 20 000 000,00 kr
- Varighet
- 36 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Se konkurransegrunnlaget.
Se konkurransegrunnlaget.
Se konkurransegrunnlaget.