Anbudsoversikt for Avtale om service og vedlikehold av heis og løfteinnretninger

Avlyst

Konkurransen er avlyst.

Brief

Heisinstallasjon og vedlikehold

Haram Kommune har avlyst konkurransen om å inngå en tjenesteavtale for service og vedlikehold av heis- og løfteinnretninger i Haram kommune, Møre og Romsdal. Avtalen skulle dekke fast service, vedlikehold, samt mindre og større reparasjoner over en periode på 4 år. Avlysningen skyldes at det kun ble mottatt ett gyldig tilbud. Konkurransen hadde som hovedkriterium pris, med en vekt på 80%, og oppgaveforståelse med en vekt på 20%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Begrunnelse for avlysning
Kun ett admissible tilbud, forespørsel å delta eller prosjekt er mottatt
Antall mottatte tilbud
2
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Avtale om service og vedlikehold av heis og løfteinnretninger
Varighet
48 måneder
Tildelingskriterium 1
Pris
Kriteriet vil bli evaluert på bakgrunn av evalueringssummen i bilag 3 vedlegg 1 – Prisskjema. Dokumentasjon: Utfylt bilag 3 vedlegg 1 – Prisskjema. Alle priser skal oppgis i NOK ekskl. mva. Prisene skal inkludere alle kostnader leverandøren har i forbindelse med gjennomføringen av oppdraget, herunder blant annet administrasjonsgebyrer, skatter/avgifter, fakturakostnader, nødvendig reisevirksomhet etc.
Tildelingskriterium 2
Oppgaveforståelse
Leverandørens organisering og gjennomføring i praksis ved oppdrag under avtalen. Dokumentasjon: Leverandøren skal redegjøre for hvordan den vil organisere og gjennomføre oppdrag under avtalen. Besvarelsen bør som et minimum inkludere en besvarelse av følgende punkter: Del 1: Rutiner for årlig kontroll av heiser, herunder: • Hvordan leverandøren sikrer nødvendig kompetanse for gjennomføring av årlige kontroller • Leverandørens rutiner for gjennomføring og avslutning av årlig kontroll Del 2: Rutiner for serviceoppdrag og andre enkeltoppdrag, herunder: • Leverandørens rutiner for mottak, besvarelse og oppfølging av enkeltoppdrag • Hvordan leverandøren vil organisere seg for gjennomføringen av enkeltoppdrag underavtalen , herunder hvordan leverandøren vil sikre nødvendig kompetanse i det enkelte oppdrag under avtalen • Leverandørens rutiner for gjennomføring og avslutning av enkeltoppdrag • Leverandørens rutiner for å sikre tilgang på materiell Leverandøren skal besvare krav 2.1 merket med «EK» i bilag 1 – Oppdragsgivers kravspesifikasjon. Besvarelsen inntas i bilag 2 – Leverandørens løsningsbeskrivelse.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner