Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Heisinstallasjon og vedlikehold

Haram Kommune trenger en tjenesteavtale for service og vedlikehold av heis- og løfteinnretninger i Haram kommune over 4 år, med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner. Avtalen omfatter årlige kontroller, samt løpende reparasjoner og service ved behov, inkludert nødevakuering og driftsstans. Tildelingskriteriene er pris (60%) og oppgaveforståelse (40%). Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av inntil 3 relevante oppdrag fra de siste 3 årene, implementert kvalitetssikringssystem, og HMS-tiltak. ISO 9001-sertifisering kan benyttes som dokumentasjon for kvalitetssikring.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Formålet med anskaffelsen er å inngå en tjenesteavtale for service og vedlikehold av heis- og løfteinnretninger i Haram kommune.Hovedtrekkene i prosedyrenFormålet med avtalen er å inngå en avtale for service og vedlikehold av heis- og løfteinnretninger i Haram kommune. Avtalen vil hovedsakelig gjelde gjennomføring av årlige kontroller, samt mindre eller større løpende reparasjoner og service ved behov. Eksempler på løpende oppdrag under avtalen er nødevakuering, driftsstans, hasteoppdrag ved alarm og reparasjoner av feil.

    Kontakt telefon
    70207500
    Adresse
    Strandgata 40, 6270 BRATTVÅG

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten. Finansiell styrke vurderes på bakgrunn av omsetning, resultatgrad, soliditet og likviditet.

    Leverandøren skal ha et implementert kvalitetssikringssystem.

    Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.

    Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift.

    Leverandøren skal ha erfaring fra relevante og sammenlignbare leveranser. Med «relevante og sammenlignbare leveranser» menes service eller vedlikehold utført på heis- og/eller løftekonstruksjoner.

    Leverandøren skal ha implementert tiltak for ivaretakelse av HMS.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Kriteriet vil bli evaluert på bakgrunn av evalueringssummen i bilag 3 vedlegg 1 – Prisskjema. Dokumentasjon: Utfylt bilag 3 vedlegg 1 – Prisskjema. Alle priser skal oppgis i NOK ekskl. mva. Prisene skal inkludere alle kostnader leverandøren har i forbindelse med gjennomføringen av oppdraget, herunder blant annet administrasjonsgebyrer, skatter/avgifter, fakturakostnader, nødvendig reisevirksomhet etc.

    Evalueringsmetode

    Kriteriet vil bli evaluert på bakgrunn av evalueringssummen i bilag 3 vedlegg 1 – Prisskjema.

    Beskrivelse

    Leverandørens organisering og gjennomføring i praksis ved oppdrag under avtalen. Dokumentasjon: Leverandøren skal redegjøre for hvordan den vil organisere og gjennomføre oppdrag under avtalen. Besvarelsen bør som et minimum inkludere en besvarelse av følgende punkter: Del 1: Rutiner for årlig kontroll av heiser, herunder: • Hvordan leverandøren sikrer nødvendig kompetanse for gjennomføring av årlige kontroller • Leverandørens rutiner for gjennomføring og avslutning av årlig kontroll Del 2: Rutiner for serviceoppdrag og andre enkeltoppdrag, herunder: • Leverandørens rutiner for mottak, besvarelse og oppfølging av enkeltoppdrag • Hvordan leverandøren vil organisere seg for gjennomføringen av enkeltoppdrag underavtalen , herunder hvordan leverandøren vil sikre nødvendig kompetanse i det enkelte oppdrag under avtalen • Leverandørens rutiner for gjennomføring og avslutning av enkeltoppdrag • Leverandørens rutiner for å sikre tilgang på materiell Leverandøren skal besvare krav 2.1 merket med «EK» i bilag 1 – Oppdragsgivers kravspesifikasjon. Besvarelsen inntas i bilag 2 – Leverandørens løsningsbeskrivelse.

    Evalueringsmetode

    Leverandøren skal redegjøre for hvordan den vil organisere og gjennomføre oppdrag under avtalen. Besvarelsen bør som et minimum inkludere en besvarelse av følgende punkter: * **Del 1: Rutiner for årlig kontroll av heiser, herunder:** * Hvordan leverandøren sikrer nødvendig kompetanse for gjennomføring av årlige kontroller * Leverandørens rutiner for gjennomføring og avslutning av årlig kontroll * **Del 2: Rutiner for serviceoppdrag og andre enkeltoppdrag, herunder:** * Leverandørens rutiner for mottak, besvarelse og oppfølging av enkeltoppdrag * Hvordan leverandøren vil organisere seg for gjennomføringen av enkeltoppdrag underavtalen , herunder hvordan leverandøren vil sikre nødvendig kompetanse i det enkelte oppdrag under avtalen * Leverandørens rutiner for gjennomføring og avslutning av enkeltoppdrag * Leverandørens rutiner for å sikre tilgang på materiell Leverandøren skal besvare krav 2.1 merket med «EK» i bilag 1 – Oppdragsgivers kravspesifikasjon. Besvarelsen inntas i bilag 2 – Leverandørens løsningsbeskrivelse.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner