Anbudsoversikt for Bysykkel Grenland

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Vestfold og Telemark Fylkeskommune ønsker å inngå en kontrakt om levering og drift av en bysykkelordning i Grenlands-regionen. Formålet med anskaffelsen er å dekke oppdragsgivers behov for el-bysykler og vil innebære levering av bysykler og drift av tjenesten. Se Vedlegg A – Leveransebeskrivelse for ytterligere informasjon om tjenesten.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Bysykkel Grenland
Varighet
36 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjon: Skatteattest ikke eldre enn seks måneder regnet fra tilbudsfristen. Med skatteattest menes: For norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift utstedt av skattekontoret via Altinn For utenlandske leverandører: Utenlandske leverandører må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal leverandøren fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av leverandørens økonomidirektør/økonomiansvarlige. Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske leverandører: Firmaattest. Utenlandske leverandører: Bekreftelse på at leverandøren er registrert i bransjeregister eller foretaksregister iht. lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjon: Leverandørens årsregnskap inkludert noter med styre- og revisjonsberetning fra 2020 og 2021. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til selv å innhente en kredittvurdering fra anerkjent kredittvurderingsselskap. Finansiell styrke vurderes i forhold til omsetning, resultatgrad, soliditet og likviditet.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig gjennomførings-evne. Dokumentasjon: Det skal gis en kort og overordnet beskrivelse av virksomheten, herunder: En redegjørelse for foretakets forretningsidé og kjernekompetanse relatert til leverings-omfanget. Beskrivelse av hvordan leverandøren er organisert for og de ressursene leverandøren disponerer for gjennomføring av denne kontrakten. Krav: Leverandøren skal ha god erfaring fra lignende leveranser. Kravet inkluderer erfaring med løsning for salg av mobilbilletter og ruteinformasjon og drift av løsningen. Dokumentasjon: Referanser fra beskrivelser av de 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 5 år. Referansene skal dokumenteres ved utfyllelse av dokument Del 1 Vedlegg 3 – Referansebeskrivelser. Krav: Leverandør skal ha et miljøledelsessystem. Dokumentasjon: Forklaring av miljøledelsesstiltak eller attest utformet av uavhengig organ. Dersom leverandøren er sertifisert etter miljøfyrtårn, EMAS, ISO 14001 eller tilsvarende miljøledelsessystem, er det tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner