Brief

Husholdnings- og personlig forbruksvarer

Domstolene i Norge trenger leverandører av møbler – fast og løst inventar for å levere til en verdi av 20 000 000 NOK. Det skal opprettes en dynamisk innkjøpsordning som dekker alt fra kontormøbler til rettssalsinnredninger, se Vedlegg A for detaljert produktliste. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende møbelleveranser.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Oppdragsgiver ønsker å opprette en dynamisk innkjøpsordning (DPS) som skal dekke behov for møbler – fast og løst inventar til Domstoladministrasjonen. Ordningen omfatter alt av møbler, se Vedlegg A – Behovsliste for liste over produkter Oppdragsgiver kjøper i dag.

    Kontakt navn
    Fredrik Thomassen
    Kontakt telefon
    +47 41219096
    Adresse
    Dronningens gate 2, 7011 TRONDHEIM

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister eller handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

    Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt og merverdiavgift. Dette betyr at leverandøren ikke skal ha mer enn ubetydelige forfalte ikke betalte skatter og merverdiavgift, eller skal kunne fremlegge en tilfredsstillende redegjørelse for hvorfor det er restanser.

    Leverandøren skal ha den nødvendige økonomiske og finansielle kapasitet til å utføre kontrakten. Det er tilstrekkelig for å oppfylle kravet at leverandøren har oppnådd kredittratingen «kredittverdig» eller tilsvarende.

    Leverandøren skal ha erfaring fra relevante og sammenlignbare leveranser.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner