Stavanger Kommune
Dynamisk innkjøpsordning for konsulentbistand innen digitalisering
Stavanger Kommune trenger konsulentbistand innen digitalisering for å levere prosjektarbeid, prosjektledelse, digitalisering, prosesser og operasjonell forbedring.
Avlyst
Konkurransen er avlyst.
IT-konsulent og rådgivning
Sandnes kommune har avlyst konkurransen om en dynamisk innkjøpsordning for rådgivning, bistand og prosjektledelse innen digitalisering og IT, på grunn av behovsendring. Ordningen skulle omfatte konseptutvikling, teknologirådgivning, automatisering, integrasjoner, virksomhetsarkitektur og prosjektledelse, med en estimert totalverdi på 20 millioner kroner. Det var 26 leverandører som søkte om kvalifisering.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSandnes kommune, heretter benevnt Oppdragsgiver, innbyr med dette til begrenset anbudskonkurranse for etablering av dynamisk innkjøpsordning (DPS-ordning) for rådgivning, bistand og/eller prosjektledelse innen digitalisering og IT innenfor områdene konseptutvikling, teknologirådgivning, automatisering, integrasjoner, virksomhetsarkitektur, og prosjektledelse. Ordningen skal omfatte rådgivning, bistand og/eller prosjektledelse innen de følgende områdene: • Konseptutvikling • Teknologirådgivning • Automatisering • Integrasjoner • Virksomhetsarkitektur • Prosjektledelse Hvert område i listen over er en egen kategori under ordningen, med tilhørende egne kvalifikasjonskrav. Oppdragsgivers behov kan omfatte alt fra mindre prosjekter hvor den som blir etterspurt er ansvarlig for en del av prosjektet, til større prosjekter med fullt prosjektlederansvar. Videre vil behovet omfatte rådgivning i forbindelse med prosjekter, og kan også omfatte oppdrag forbundet med team- og prosjektoppbygging, og/eller kulturutvikling, innen digitalisering og IT. Leverandører vil kunne søke om å kvalifisere seg for en eller flere av kategoriene. Kun når en søknad er godkjent vil leverandøren kunne delta i konkurranser under den enkelte kategori den er kvalifisert for. Felles kvalifikasjonskrav, samt kvalifikasjonskravene for den enkelte kategori, vil fremgå tydelig av det vedlagte kvalifikasjonsgrunnlaget.Hovedtrekkene i prosedyrenDette er en dynamisk innkjøpsordning, og den kunngjøres derfor som en begrenset anbudskonkurranse som vil være åpen for leverandører som søker kvalifisering i perioden ordningen gjelder for.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
Totalpris
Beskrivelse
Eksempler på kvalitative tildelingskriterier som kunne benyttes under ordningen.
Stavanger Kommune trenger konsulentbistand innen digitalisering for å levere prosjektarbeid, prosjektledelse, digitalisering, prosesser og operasjonell forbedring.
Digitaliseringsdirektoratet trenger konsulenttjenester innen utvikling og teknisk støtte for en rammeavtale over 4 år, med en estimert totalverdi på inntil 200 millioner kroner. Tjenestene er knyttet til nasjonale fellesløsninger og direktoratets øvrige funksjoner, og skal leveres i Nordland, Oslo og Vestland.
Bærum Kommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for konsulentbistand innen planarbeid, mulighetsstudier, veiledende plan for offentlige rom og teknisk infrastruktur (VPOR og VPKL). Dette innebærer levering av byplanleggingstjenester. Det kreves at leverandørene har god erfaring fra tilsvarende oppdrag, samt et velfungerende kvalitetsstyrings- og miljøledelsessystem. Kvalifikasjonskravene inkluderer dokumentasjon på erfaring fra minst en av de nevnte oppdragstypene, samt systemer som sikrer lav miljøbelastning og kontinuerlig forbedring.
Registerenheten I Brønnøysund trenger operativ bistand til offentlige anskaffelser, med en maksimal totalverdi på 15 millioner kroner. Tjenestene omfatter bistand til å gjennomføre offentlige anskaffelser, hvor innleide konsulenter skal samarbeide tett med etatens sentrale innkjøpsteam.
Entur AS trenger rådgivningstjenester innen digitalisering for å levere tjenester over 72 dager til en verdi av 150 000 000 NOK. Leverandører skal bidra med ekspertise i digitaliseringsprosesser som beskrevet i konkurransebestemmelsene pkt. 1.3.1.