Rogaland Fylkeskommune
Møbler og inventar - dynamisk innkjøpsordning
Rogaland Fylkeskommune trenger leverandører av møbler og inventar for å levere til Rogaland fylkeskommune og Tannhelse Rogaland FKF.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Husholdnings- og personlig forbruksvarer
Rogaland fylkeskommune har tildelt kontrakt i konkurranse om kjøp av kontor- og skolemøbler til Jåttå videregående skole - avdeling Hinna. Konkurransen har blitt publisert i oppdragsgivers dynamiske innkjøpsordning for kjøp av kontor- og skolemøbler den 24.09.2021.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Rogaland Fylkeskommune trenger leverandører av møbler og inventar for å levere til Rogaland fylkeskommune og Tannhelse Rogaland FKF.
Moss Kommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for møbler til kontor, skoler, barnehager og institusjoner, med en rammeavtale for kjøp under 60 000 kroner eks. mva. Ordningen gjelder for kjøp av møbler over 60 000 kroner eks. mva. Detaljer om kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Sarpsborg kommune trenger møbler til kontor og konferanserom, barne- og ungdomsskoler, SFO, barnehager og institusjoner gjennom en dynamisk innkjøpsordning i Viken. Anskaffelsen gjelder for kjøp over en estimert verdi på 200 000 kroner eks. mva., mens mindre anskaffelser foretas på eksisterende rammeavtale. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til likviditet og soliditet, samt evne til å utøve profesjonell aktivitet. Tildelingskriteriene finner du i anskaffelsesdokumentene.
Sarpsborg Kommune inviterer til en begrenset konkurranse for etablering av en dynamisk innkjøpsordning for kjøp av møbler til kontor og konferanserom, barne- og ungdomsskoler, SFO, barnehager, og fellesrom på institusjoner. Anskaffelsen gjelder for kjøp over 60 000 kroner ekskl. mva., mens kjøp under denne grensen vil bli foretatt på rammeavtale. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav eller tildelingskriterier oppgitt i kunngjøringen.
Dynamisk Innkjøpsordning (DPS) for Brukte møbler og Inventar bestående av 3 deler: A: Kjøp av bruktmøbler med tilhørende tjenester for en verdi på NOK 100 000,- eller mer. B: Rehabilitering av kommunens brukte møbler. C: Salg av brukte møbler for kommunens institusjoner. Identisk DPS er utlyst for Bærum og Drammen kommune. Kjøp av brukte møbler og inventar samt tilhørende tjenester for verdi under NOK 100 000,- dekkes via egne rammeavtaler.