Brief

Husholdnings- og personlig forbruksvarer

Bardu Kommune trenger møbler til ulike avdelinger gjennom en dynamisk innkjøpsordning over 4 år. Avtalen inkluderer også kommunaleide bedrifter, og kan utvides til å omfatte andre kommuner ved interkommunalt samarbeid. Kun kvalifiserte leverandører vil få tilgang til publiserte konkurranser.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Bardu kommune har behov for møbler i ulike avdelinger, og skal i den forbindelse inngå en dynamisk innkjøpsordning (DPS) for slike kjøp. I tillegg vil kommunaleide bedrifter (aksjeselskap) inngå i avtalen. Dersom Bardu kommune inngår interkommunalt samarbeid med andre kommuner, vil disse kunne delta i bruk av løsningen. Nye leverandører kan fortløpende kvalifisere seg til å delta i ordningen. Det er kun kvalifiserte leverandører som vil få tilgang til publiserte konkurranser.

    Kontakt navn
    Randi Stølan
    Adresse
    Altevannsveien 16, 9360 BARDU

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Dynamisk innkjøpsordning for kjøp av møbler til Bardu kommune og Dyrøy kommune
Kategori (CPV)
Varighet
48 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner