Anbudsoversikt for Kjøp av informasjonstiltak i forbindelse med rehabilitering av Vålrengatunnelen

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Arrangementstjenester

Statens vegvesen skal rehabilitere Vålerengtunnelen og forsterke tunnelen på vegne av Bane NOR, som senere skal bygge flere togspor over tunneltaket. Rehabiliteringsarbeidene vil pågå i perioden januar – desember 2020. I perioden april – desember 2020, vil det ene av tunnelløpene være stengt, slik at tunnelens kapasitet halveres. Som en følge av dette bør reisende rettledes til å velge alternativer, som for eksempel alternative kjøreruter, samkjøring osv. på grunn av den reduserte framkommeligheten. Informasjonstiltaket skal inneholde et tilstrekkelig antall annonser tilpasset distribusjon på alle typer digitale plattformer, så som Facebook, Twitter, nettaviser, Google-søk mv. Målgruppe er reisende på aksen Romerike – Søndre og Vestre Viken/Romerike – Oslo, det vil si folk flest og yrkessjåfører. Avtalt vederlag for kontrakten er 4 millioner kroner ekskl. mva. Det kan være aktuelt å utvide oppdraget med tilleggstjenester, maksimalt oppad til 1 million kroner ekskl. mva.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Kjøp av informasjonstiltak i forbindelse med rehabilitering av Vålrengatunnelen
Varighet
15 måneder
Tildelingskriterium 1

Oppdragsforståelse
Tildelingskriterium 2

Tilbudt omfang
Tildelingskriterium 3

Idéutkast
Tildelingskriterium 4

Kvalifikasjonskrav 1

Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Oppdragsgiver vil innhente en kredittvurdering fra Experian. Kredittverdighet vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Ved tvil kan Oppdragsgiver innhente ytterligere opplysninger fra tilbyder. Dersom tilbyder har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Kvalifikasjonskrav 2

Tilbyder skal ha erfaring fra relevante oppdrag. Tilbyder skal vedlegge en liste med minimum 3 (maksimum 5) av de viktigste relevante oppdrag og utførte tjenester de siste 3 år, herunder opplysninger om verdi/ mengde/omfang, tidspunkt, kort beskrivelse av oppdraget, samt navnet på den offentlige eller private mottaker. En tilbyder som er nyetablert og som ikke kan framlegge referanser, må være særlig nøye med å dokumentere og sannsynliggjøre at han likevel har forutsetninger for å gjennomføre oppdraget. Nyetablerte leverandører kan dokumentere at kravet er oppfylt ved å vise til erfaring som tilbudte personer/ressurser har opparbeidet seg i tjeneste for andre enn leverandøren.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner