Anbudsoversikt for Kjøp av kontormøbler og inventar
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Husholdnings- og personlig forbruksvarer
Det skal inngås en landsdekkende rammeavtale for Tolletaten, dvs. Tolldirektoratet og Tolletatens to divisjoner (heretter kalt oppdragsgiver), innenfor avtaleområdet kontormøbler og inventar. I dette ligger kontormøbler, møteromsmøbler, sittegrupper, møbler for oppbevaring, kantinemøbler, skranker og andre typer møbler og inventar som naturlig hører til offentlige virksomheter. Leverandøren skal tilby et bredt og fullverdig produktsortiment innenfor de produktgrupper rammeavtalen omfatter. Rammeavtalen skal til enhver tid dekke oppdragsgivers gjeldende behov innenfor avtaleområdet. Nærmere spesifikasjoner om ytelser og krav til kontormøbler og inventar er angitt i anskaffelsesdokumentene.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Kjøp av kontormøbler og inventar
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 14 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder