Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Husholdnings- og personlig forbruksvarer

Det skal inngås en landsdekkende rammeavtale for Tolletaten, dvs. Tolldirektoratet og Tolletatens to divisjoner (heretter kalt oppdragsgiver), innenfor avtaleområdet kontormøbler og inventar. I dette ligger kontormøbler, møteromsmøbler, sittegrupper, møbler for oppbevaring, kantinemøbler, skranker og andre typer møbler og inventar som naturlig hører til offentlige virksomheter. Leverandøren skal tilby et bredt og fullverdig produktsortiment innenfor de produktgrupper rammeavtalen omfatter. Rammeavtalen skal til enhver tid dekke oppdragsgivers gjeldende behov innenfor avtaleområdet. Nærmere spesifikasjoner om ytelser og krav til kontormøbler og inventar er angitt i anskaffelsesdokumentene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Det skal inngås en landsdekkende rammeavtale for Tolletaten, dvs. Tolldirektoratet og Tolletatens to divisjoner (heretter kalt oppdragsgiver), innenfor avtaleområdet kontormøbler og inventar. I dette ligger kontormøbler, møteromsmøbler, sittegrupper, møbler for oppbevaring, kantinemøbler, skranker og andre typer møbler og inventar som naturlig hører til offentlige virksomheter. Leverandøren skal tilby et bredt og fullverdig produktsortiment innenfor de produktgrupper rammeavtalen omfatter. Rammeavtalen skal til enhver tid dekke oppdragsgivers gjeldende behov innenfor avtaleområdet. Nærmere spesifikasjoner om ytelser og krav til kontormøbler og inventar er angitt i anskaffelsesdokumentene.

    Kontakt navn
    Hajra Kausar
    Adresse
    Tollbugata 1, 0152 OSLO

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Kjøp av kontormøbler og inventar
Estimert verdi
14 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner