Anbudsoversikt for Kjøp av kontormøbler og inventar

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Husholdnings- og personlig forbruksvarer

Det skal inngås en landsdekkende rammeavtale for Tolletaten, dvs. Tolldirektoratet og Tolletatens to divisjoner (heretter kalt oppdragsgiver), innenfor avtaleområdet kontormøbler og inventar. I dette ligger kontormøbler, møteromsmøbler, sittegrupper, møbler for oppbevaring, kantinemøbler, skranker og andre typer møbler og inventar som naturlig hører til offentlige virksomheter. Leverandøren skal tilby et bredt og fullverdig produktsortiment innenfor de produktgrupper rammeavtalen omfatter. Rammeavtalen skal til enhver tid dekke oppdragsgivers gjeldende behov innenfor avtaleområdet. Nærmere spesifikasjoner om ytelser og krav til kontormøbler og inventar er angitt i anskaffelsesdokumentene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Kinnarps AS
Antall mottatte tilbud
5
Kontraktsverdi
12 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Kjøp av kontormøbler og inventar
Kategori (CPV)
Tildelingskriterium 1

Kvalitet
Tildelingskriterium 2

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner