Anbudsoversikt for Kjøp av pasientvarslingssystem til Sykehjemsetaten

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Avtalen gjelder kjøp av en komplett programvareløsning for pasientvarslingssystem som skal kjøpes fra en skytjenesteleverandør med tilhørende pasientvarslingsutstyr, varslingsskjermer, sensorer og annet. I tillegg til pasientvarslingssystem bes det om at leverandøren tilbyr en integrert funksjonalitet for digitalt tilsyn. I tillegg til Sykehjemsetaten skal Oslobygg og private/ideelle driftere av langtidshjem organisert under Byrådsavdeling for helse, eldre og innbyggertjenester (HEI) kunne benytte avtalen i avtaleperioden. Liste over private/ideelle driftere er listet i kvalifikasjonsgrunnlaget og konkurransegrunnlaget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Kjøp av pasientvarslingssystem til Sykehjemsetaten
Estimert verdi
207 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Krav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgifts-innbetaling. Dokumentasjon: Attest for skatt og merverdiavgift som ikke er eldre enn 6 måneder gammel. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn. Hvis dette ikke er mulig kan den bestilles hos skatteoppkrever eller Skatteetaten. Utenlandske leverandører skal fremlegge attest fra tilsvarende myndigheter som de norske.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten. Dokumentasjon: Siste årsregnskap. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til selv å innhente en kredittvurdering.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav 1: Det kreves erfaring med tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes utrulling av pasientvarslingssystem samt erfaring med utrulling av digitalt tilsyn til institusjoner/bygg av tilsvarende størrelse og kompleksitet. Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens relevante oppdrag som er utført i løpet av de siste 3 år. Oversikten skal angi hvem som var oppdragsgiver, navn på kontaktperson, oppdragets omfang og verdi, samt tid og sted for oppdragene. Krav 2: Leverandøren skal ha god gjennomføringsevne. Herunder skal leverandøren ha personell med god og relevant kompetanse. Dokumentasjon: Redegjørelse for tilgjengelig arbeidsstyrke som leverandøren disponerer over for gjennomføring av kontrakten. Det skal legges ved en kompetansematrise som viser utdanning og faglige kvalifikasjoner for nøkkelpersonell, samt CV-er til disse. Dersom tilbyder benytter underleverandører skal det oppgis en oversikt over fordelingen av teknisk personell eller tekniske enheter mellom hovedleverandør og underleverandøren.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner