Anbudsoversikt for Kontrakt for løpende tjenester - Fagsystem for PP-tjenesten
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Bedriftsrådgivning
Anskaffelse av løpende tjenester - fagsystem til PPT-tjenesten i Bærum kommune. Klikk her https://permalink.mercell.com/109540598.aspx
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Kontrakt for løpende tjenester - Fagsystem for PP-tjenesten
- Tilleggskategorier (CPV)
- 48000000 Programvare og informasjonssystemer
- 48211000 Programvare for kommunikasjon mellom plattformer
- 48311000 Programvare for dokumentadministrasjon
- 48311100 Dokumenthåndteringssystem
- 48330000 Tidsplanleggings- og produksjonsprogramvare
- 48333000 Programvare for kontakthåndtering
- 48516000 Programvare for datautveksling
- 72230000 Utvikling av kundespesifisert programvare
- 72250000 System- og støttetjenester
- 72253000 Help-desk og støttetjenester
- Estimert verdi
- 4 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav Firmaattest Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister, eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Krav Skatteattester Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetaling. Dokumentasjonskrav: Attest for skatt og merverdiavgift Attest for skatt og merverdiavgift utstedes enten av det lokale skattekontoret eller skatteoppkreverkontoret der hvor leverandøren har sitt hovedkontor. Attesten hentes ut fra Altinn.no. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder fra tilbudsfristens utløp. Norske leverandører som ikke er merverdiavgiftspliktige skal fremlegge bekreftelse fra skattemyndighetene om dette. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav Økonomi Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig i hele avtaleperioden. Kredittverdigheten som legges til grunn for å bli kvalifisert for denne konkurransen er risikoklasse 5 (kredittverdig) tilsvarende A-Kredittverdighet. Leverandører med lavere score vil bli avvist. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil selv innhente utvidet rapport. Rapporten inneholder bl.a. revisors beretning, negative betalingsanmerkninger, regnskap og ratinghistorikk, og baserer seg på siste kjente regnskapstall. For norske selskaper som leverer inn tilbud på vegne av et utenlandsk selskap, vil utvidet rapport fra det norske selskapet bli vurdert. Selskaper uten tilfredsstillende kredittvurdering, nystartede selskaper med kredittrating AN, enkelte utenlandske selskaper eller selskaper uten innrapporteringsplikt til Brønnøysundregistrene vil ikke alltid kunne dokumentere at kravet er tilfredsstilt. I slike tilfeller vil det likevel kunne kompenseres med tilfredsstillende kredittvurdering som gir en tilsvarende sikkerhet for gjennomføringsevnen. Slik alternativ dokumentasjon skal følge som en del av tilbudet. Dersom leverandøren har gyldige grunner til ikke å kunne fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har anmodet om, kan leverandøren godtgjøre sin økonomiske og finansielle stilling med ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Krav Gjennomføringsevne Det kreves god gjennomføringsevne. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens tekniske personell eller tekniske enheter leverandøren disponerer til oppfyllelse av kontrakten, enten de tilhører foretaket eller ikke. Krav Erfaring Det kreves god erfaring fra tilsvarende oppdrag i PP-tjenesten. Med god erfaring menes implementering, idriftsettelse og drift av tilsvarende løsninger. Dokumentasjonskrav: Liste over de viktigste leveranser eller utførte tjenester de siste tre år, herunder opplysninger om verdi, tidspunkt, samt navnet på den offentlige eller private mottaker med kontaktinformasjon for ev. referanseinnhenting. Dersom leverandøren ikke kan vise til slik erfaring kan han støtte seg på erfaring hos ansatte som har denne erfaringen, eventuelt morsselskap og underleverandør. Krav Kvalitetsstyringssystem Det kreves et godt og velfungerende kvalitetsstyringssystem for de ytelser som skal leveres. I begrepet kvalitetsstyringssystem ligger det bl.a. at leverandøren har en bevissthet rundt eksempelvis kvalitetsmål, planlegging, sikring, avvikshåndtering og kvalitetsforbedring. Dokumentasjonskrav: Kort redegjørelse for leverandørens kvalitetsstyringssystem, samt kopi av eventuelle sertifiseringer. Krav Miljøledelsessystem Det kreves systemer og rutiner som sikrer lav miljøbelastning ved utførelse av leveransen. Miljøledelsessystemet må blant annet sikre kontinuerlig forbedring på: Grønn IT, organisasjonens kompetanse på miljø og sikkerhet, ytelsens klimapåvirkning Dokumentasjonskrav: Kort redegjørelse for leverandørens miljøledelsessystem, samt kopi av eventuelle sertifiseringer.