Cobrief Logo

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

IT- drift og vedlikehold

Bergen kommune har inngått en avtale med Avo Consulting AS om levering av integrasjonsplattformen Workato som en tjeneste over internett (iPaas) i Vestland. Avtalen omfatter etablering av tjenesten, inkludert opplæring, konfigurering, tilpasning og integrasjoner, samt drift/forvaltning og brukerstøtte, og har en varighet på 5 år med automatisk fornyelse for 1 år om gangen. Den totale verdien er 7,56 millioner kroner. Avtalen inkluderer også en opsjon på konsulentbistand til ytterligere utvikling av prosesser. Seks leverandører deltok i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Avo Consulting AS
Andre tilbydere
  • Avella AS
  • Pricewaterhousecoopers AS
  • Redpill Linpro AS
Kontraktsverdi
7 560 000 kr

Om anbudet

    Bergen kommune har inngått avtale med Avo Consulting om levering av integrasjonsplattformen, Workato.Integrasjonsplattformen skal leveres som en tjeneste over internett (iPaas) og omfatter etablering av tjenesten, inkludert opplæring, konfigurering, tilpasning og integrasjoner, samt drift/forvaltning og brukerstøtte. Avtalen omfatter også opsjon på konsulentbistand til ytterligere utvikling av prosesser etter Leveringsdag. Det er inngått en avtale om løpende tjenestekjøp over internett, "as-a-service" leveranse, basert på Statens standardavtale SSA-L.Avtalen gjelder i 5 år fra signeringstidspunktet og fornyes deretter automatisk for 1 (ett) år om gangen med mindre den sies opp av partene iht. bestemmelsene om oppsigelse.Hovedtrekkene i prosedyrenBergen kommune har inngått avtale med Avo Consulting om levering av integrasjonsplattformen, Workato.Integrasjonsplattformen skal leveres som en tjeneste over internett (iPaas) og omfatter etablering av tjenesten, inkludert opplæring, konfigurering, tilpasning og integrasjoner, samt drift/forvaltning og brukerstøtte. Avtalen omfatter også opsjon på konsulentbistand til ytterligere utvikling av prosesser etter Leveringsdag. Det er inngått en avtale om løpende tjenestekjøp over internett, "as-a-service" leveranse, basert på Statens standardavtale SSA-L.Avtalen gjelder i 5 år fra signeringstidspunktet og fornyes deretter automatisk for 1 (ett) år om gangen med mindre den sies opp av partene iht. bestemmelsene om oppsigelse.

    Kontakt navn
    Maj-Britt Brobakke
    Kontakt telefon
    +47 05556
    Adresse
    Rådhusgaten 10, 5014 BERGEN

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Oppdragsgiver gjør en samlet vurdering av i hvilken grad leverandørens tilbud oppfyller evalueringskravene i kravspesifikasjonen. Oppdragsgiver vil legge vekt på følgende, ikke angitt i prioritert eller vektet rekkefølge: - Funksjonell støtte i plattformen. - Funksjonell støtte i utviklingen av prosesser. - Brukervennlighet. Med det menes blant annet at løsningen støtter universell utforming, at menyer, lenker og handlingsknapper har logiske navn slik at det er lett å navigere og tydelig hva bruker skal gjøre. At viktig funksjonalitet er godt synlig og logisk plassert og at løsningen gir veiledning og relevant informasjon til ulike arbeidsprosesser. - Digital sikkerhet og personvern. Evalueringen skjer basert på leverandørens besvarelse iht. dokumentasjonskravet.

    Evalueringsmetode

    Kriteriet besvares i bilag 2 Leverandørens beskrivelsen av tjenesten.

    Beskrivelse

    I dette kriteriet vil leverandørens totalpris evalueres, beregnet for 5 år. Priser oppgis eks. mva. i NOK. Det er leverandørens ansvar å prise de tjenester og aktiviteter som er nødvendig iht. krav og behov slik de framgår av kontrakt med bilag. Leverandøren kan ikke kreve kostnader som ikke er angitt av priselementene under. Prisbetingelser framgår av Bilag 6 Pris og prisbestemmelser. Priselementer: Etablering av tjenesten (fastpris) Leverandør skal prise etablering av tjenesten, inkludert opplæring, og tilby dette som en fastpris. Drift og vedlikehold (fastpris) Leverandør skal oppgi en årlig, total pris for drift og vedlikehold som inkluderer lisenser og brukerstøtte. Kostnad for kjøring av prosessene (total pris pr år basert på estimat) Bergen kommune har laget en matrise som viser forventet volum de første fem årene, jf. bilag 6 Samlet pris og prisbestemmelser. Leverandør skal oppgi en totalpris for år 1,2,3,4 og 5. Volumet er kun et estimat og ikke bindende for kommunen. Konsulentbistand og opsjon på videreutvikling etter Leveringsdag (timepris) Bergen kommune ønsker en opsjon om ytterlig utvikling og/eller videreutvikling etter Leveringsdag. Opsjonen er beskrevet i bilag 1 og estimert til et omfang på ca. 250 timer per år. Leverandørens timepris for gjennomføring av forpliktelsene etter avtalens punkt 5.3 omfattes også av denne timeprisen.

    Evalueringsmetode

    Pris leveres i Mercell iht. oppsett.

    Beskrivelse

    Tilbyders besvarelse på evalueringskravene i Bilag 3 Etablering av tjenesten, samt krav til opplæring i Bilag 1, danner grunnlaget for evalueringen av dette tildelingskriteriet. Evalueringen skjer basert på leverandørens besvarelse iht. dokumentasjonskravet.

    Evalueringsmetode

    Kriteriet besvares i Bilag 3 Etablering av tjenesten og Bilag 2 Leverandørens beskrivelsen av tjenesten.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner