Anbudsoversikt for Markedsundersøkelse
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
IT-konsulent og rådgivning
NAV arbeider med å utvikle støtte for bedre dialog mellom NAV, personbruker, arbeidsgiver og samhandler i forbindelse med oppfølging og aktiviteter. Formålet med denne RFI-en er å få •Informasjon om hvordan sammenlignbare virksomheter velger å løse sammenlignbare behov •Informasjon om potensielle løsninger i markedet som kan oppfylle NAVs behov for digital dialog med og oppfølging av personbrukere, arbeidsgivere og samhandlere •Informasjon om hvordan potensielle løsninger kan samvirke med NAVs øvrige systemer •Informasjon som gjør at NAV kan planlegge og gjennomføre effektive anskaffelser innenfor området •Adgang til å gjennomføre referansebesøk og til å teste løsninger (Proof of Concept) Temaer og spørsmål er forhåndsbestemt fra NAV. Svar på økonomiske forhold skal være på et overordnet nivå og ikke på konkrete priselementer. Det skal ikke gis forslag til eller drøftelser som gir indikasjoner på kvalifikasjonskrav, tildelingskriterier eller vekting i et eventuelt anbud.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Markedsundersøkelse
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 48445000 Programvare for håndtering av kundekontakter
- 48482000 Programvare for forretningsinnsikt
- 72210000 Programmering i forbindelse med programvarepakker
- 72261000 Programvaresupport
- 72262000 Programvareutvikling
- 72263000 Implementering av programvare
- 72266000 Konsulentvirksomhet i forbindelse med programvare
- 72400000 Internett tjenester