Anbudsoversikt for Mediebyråtjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Arrangementstjenester

Norsk Tipping skal inngå ny rammeavtale om mediebyråtjenester. Anskaffelsen omfatter: 1. Strategisk rådgivning: posisjonering, merkevarer, medier og avtaler 2. Medierådgivning: planlegging, kjøp og evaluering 3. Digital markedsføring og optimalisering 4. Datafangst og effektanalyser. Omfanget av de ulike delene vil kunne variere i tid og volum avhengig av selskapets strategi og plan for markedsarbeidet.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Mediebyråtjenester
Tildelingskriterium 1

Samarbeidsmodell
Tildelingskriterium 2

Kvalitet - Kompetanse og erfaring
Tildelingskriterium 3

Kvalifikasjonskrav 1

ORGANISATORISK OG JURIDISK STILLING - Leverandøren skal ha ordnede forhold med innbetaling av skatt: Skatteattest - Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak: Firmaattest ØKONOMISK STILLING - Leverandøren skal ha tilfredsstillende økonomi: Resultatregnskap, årsberetning revisorberetning, kredittvurdering. TEKNISK OG FAGLIG Erfaring: Erfaring med to tilsvarende avtaler med store merkevareleverandører Kvalitetssikringssystem: Beskrivelse eller systemsertifikat Kompetanse, gjennomføringsevne og kapasitet: Organisasjon, firmaets kompetanse, arbeidsstyrke / kapasitet. Beskrivelse av Ev. underleverandører

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner