Anbudsoversikt for Mediebyråtjenester
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Arrangementstjenester
Norsk Tipping skal inngå ny rammeavtale om mediebyråtjenester. Anskaffelsen omfatter: 1. Strategisk rådgivning: posisjonering, merkevarer, medier og avtaler 2. Medierådgivning: planlegging, kjøp og evaluering 3. Digital markedsføring og optimalisering 4. Datafangst og effektanalyser. Omfanget av de ulike delene vil kunne variere i tid og volum avhengig av selskapets strategi og plan for markedsarbeidet.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Mediebyråtjenester
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Tildelingskriterium 1
- Tildelingskriterium 2
- Tildelingskriterium 3
- Kvalifikasjonskrav 1
Samarbeidsmodell
Kvalitet - Kompetanse og erfaring
ORGANISATORISK OG JURIDISK STILLING - Leverandøren skal ha ordnede forhold med innbetaling av skatt: Skatteattest - Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak: Firmaattest ØKONOMISK STILLING - Leverandøren skal ha tilfredsstillende økonomi: Resultatregnskap, årsberetning revisorberetning, kredittvurdering. TEKNISK OG FAGLIG Erfaring: Erfaring med to tilsvarende avtaler med store merkevareleverandører Kvalitetssikringssystem: Beskrivelse eller systemsertifikat Kompetanse, gjennomføringsevne og kapasitet: Organisasjon, firmaets kompetanse, arbeidsstyrke / kapasitet. Beskrivelse av Ev. underleverandører