Anbudsoversikt for Møbler til nytt hovedkontor
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Husholdnings- og personlig forbruksvarer
Helsedirektoratet i Oslo skal flytte ut av Universitetsgt. 2 og Pilestredet 28 og samlokaliseres i nytt hovedkontor i Vitaminveien 4 0485 Oslo. Etter planen skal dette skje i september 2018. I den forbindelse er det behov for kjøp av nye møbler. Innholdet i anskaffelsen er kjøp av nye møbler til det nytt hovedkontor.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Møbler til nytt hovedkontor
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 12 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Valgte leverandør skal på forespørsel levere skatteattest for merverdiavgift og skatteattest for skatt. Dette gjelder bare dersom valgte leverandør er norsk. Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta i konkurransen eller tilbud. Ved bygge- og anleggskontrakter skal også alle underleverandører levere skatteattest. Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Kravet skal dokumenteres som følger: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
En kredittvurdering som ikke er eldre enn 6 måneder fra tilbudsfrist fra et anerkjent kredittvurderingsbyrå. Kredittvurderingen må inneholde nøkkeltall fra selskapets siste to regnskapsår. · eller Leverandøren kan i stedet velge å legge ved årsregnskap fra siste to år. Disse må inneholde noter, styrets beretning og revisjonsberetning.
Beskrivelse av leverandørens tilgjengelige kapasitet for gjennomføring av oppdrag. ·Beskrivelsen skal inkludere en oversikt over bemanning og produksjons- og bestillingslogistikk. Liste med oversikt over tilsvarende leveranser siste 3 år. Listen skal som minimum inneholde: · Navn kunde · Kontraktsverdi og omfang · Tidspunkt for leveransen · Kort beskrivelse av leveransen Beskrivelse av metoder og rutiner for kvalitetssikring. Dersom leverandøren er sertifisert etter ISO 9001 innenfor tjenesteområdet, eller tilsvarende standarder, vil det være tilstrekkelig å fremlegge kopi av gyldig sertifikat for å dokumentere oppfyllelsen av kravet. Beskrivelse av miljøledelsessystemet. Dersom leverandøren er sertifisert etter ISO 14001, Miljøfyrtårn eller tilsvarende 3. partsverifiserte systemer vil det være tilfredsstillende å fremlegge kopi av gyldig sertifikat. Beskrivelse av rutiner for sosialt ansvarlig produksjon i egen organisasjon og i leverandørkjeden.