Cobrief Logo

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Programvare - Dokumenthåndtering og saksbehandling

Direktoratet for byggkvalitet (DiBK) har inngått en rammeavtale med Arkitektum AS for levering av utviklings- og vedlikeholdstjenester knyttet til Fellestjenester PLAN og BYGG, med en total verdi på 80 millioner kroner. Avtalen har en varighet på 4 år og skal leveres i Oslo og Gjøvik. Tjenestene skal understøtte DiBKs mål om å profesjonalisere utviklingsarbeidet og styrke intern kompetanse og kapasitet, med fokus på sikkerhet, personvern, Azure og Altinn 3.0. Det var krav om erfaring med tverrfaglige team og smidig utvikling. Kun én leverandør deltok i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Arkitektum AS
Antall mottatte tilbud
1
Kontraktsverdi
80 000 000 kr

Om anbudet

    Anskaffelsens formål er å inngå kontrakt om kjøp av utviklings- og vedlikeholdstjenester knyttet til Fellestjenster PLAN og BYGG.Det skal inngås rammeavtale med én leverandør. En beskrivelse av anskaffelsen, dens formål og omfang finnes i oppdragsgivers KGV. Se vedlegg for mer informasjon.Hovedtrekkene i prosedyrenDirektoratet for byggkvalitet (DiBK) skal bidra til at det på en effektiv måte bygges sikre, miljøvennlige og tilgjengelige boliger og bygg, og at kravene til byggverk blir fulgt. Direktoratet er et forvaltningsorgan som er underlagt Kommunal- og distriktsdepartementet (KDD). Vårt arbeid er rettet mot kommunene, aktørene i byggeprosessen og byggevaremarkedet. DiBK har 87 årsverk, har kontoret sentralt i Oslo og på Gjøvik.DiBK er en sentral aktør i digitaliseringsarbeidet i byggesektoren og digitalisering av byggesaksprosessen er et sentralt satsningsområde. Fellestjenster PLAN og BYGG er en digital plattform utviklet av Direktoratet for byggkvalitet (DiBK) for å forenkle og effektivisere byggesøknadsprosessen i Norge. Plattformen tilbyr en rekke verktøy og tjenester som gjør det enklere å sende inn komplette byggesøknader til kommunene.Ny avtale på utvikling og vedlikehold skal understøtte målbildet til DiBK innenfor neste 4 års periode. I denne perioden skal DiBK profesjonalisere utviklingsarbeidet ved å styrke intern kompetanse og kapasitet på Fellestjenster PLAN og BYGG.Vi skal videreutvikle og innføre beste praksis på smidig utviklingsprosess. For å dekke fremtidige behov skal vi knytte til oss én leverandør med kompetanse og erfaring på utvikling innenfor økosystemet og områder som sikkerhet, personvern, Azure og Altinn 3.0. Erfaring med å arbeide med tverrfaglige team og smidig utvikling. er sentrale områder som skal styrkes. DiBK må også sikre at vi har nok kapasitet, kompetanse og tilgang på utviklingsressurser for planlagte utviklingsinitiativ og større satsinger i årene fremover.Se vedlegg for mer informasjon.

    Kontakt navn
    Anne Mørre Taugard
    Kontakt telefon
    +47 22475600
    Kontakt e-post
    amt@dibk.no
    Adresse
    Mariboes gate 13, 0183 OSLO

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Under dette kriteriet vurderes oppdragsforståelsen.

    Beskrivelse

    Beste kompetanse for utførelse av oppdraget. Under dette kriteriet vurderes kompetansen til de som er tilbudt å gjennomføre oppdraget

    Beskrivelse

    Under dette kriteriet vurderes tilbudt laveste pris på juniorkonsulent, konsulent og seniorkonsulent.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner