Anbudsoversikt for Prekvalifisering til konkurranse om trykkeritjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Trykksaker og design

Forsvarssektoren har behov for trykkeritjenester, herunder produksjon, pakking, adressering og distribusjon av blant annet bøker, magasiner, brosjyrer, tidsskrifter, årsrapporter, beachflagg, rollups, plakater, visittkort, messevegger, klistremerker, salgsoppgaver samt flyrelaterte publikasjoner som sjekklister til fly og loggbøker til piloter. Listen er ikke uttømmende. Bistand med grafiske tjenester som design, layout, originalutarbeidelse og produksjonsfaglig rådgivning i trykkeprosessen utgjøre også et behov som skal dekkes av rammeavtalen. Det er også behov for en web-2-print-tjeneste, en nettbasert tjeneste for bestilling av trykk i egnede formater.  Klikk her https://permalink.mercell.com/160441677.aspx

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Prekvalifisering til konkurranse om trykkeritjenester
Estimert verdi
65 000 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1

Registrert i handelsregister eller foretaksregister: Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Firmaattest. Utenlandske leverandører: Bekreftelse på at leverandøren er registrert i foretaksregister eller handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha den nødvendige økonomiske og finansielle kapasitet til å utføre kontrakten. Det er tilstrekkelig for å oppfylle kravet at leverandøren har oppnådd kredittratingen "kredittverdig" eller tilsvarende. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering fra et anerkjent kredittvurderingsselskap basert på siste regnskapstall. Vurderingen må ikke være eldre enn 3 måneder.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren skal ha god erfaring fra lignende leveranser. Med god erfaring menes at leverandøren har gjennomført flere lignende leveranser med god kundetilfredshet. Med lignende leveranser menes oppdrags/prosjekter som er av samme art og omfang som omfattes av denne rammeavtalen. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal fylle ut Bilag 2 (Referanseskjema) som viser en oversikt over leverandørens 3 mest relevante referanseoppdrag i løpet av de siste 3 årene. For å sikre tilstrekkelig konkurranse kan også dokumentasjon for leveranser som leverandøren har utført for mer enn 3 år siden bli tatt i betraktning. Oversikten må inkludere en gjengivelse av: - oppdragets verdi - tidspunkt for utførelse - referanse (navn, telefon og e-post). - kort beskrivelse av leveransen hvor det fremgår hvordan leveransene er relevante for rammeavtalen som tilbudet omfatter. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren skal ha god gjennomførings - og oppfølgingsevne. Med god gjennomførings- og oppfølgingsevne menes organisering av virksomheten som dekker rammeavtalens art og omfang. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal levere Bilag 3 (Gjennomførings- og oppfølgingsevne) med en beskrivelse av: - Rutiner for mottak av bestillinger og avrop - rutiner for kvalitetskontroll av leveranser - rutiner for håndtering av avvik og reklamasjoner - håndtering av kommunikasjon med kunder - organisering av arbeidsstyrke - tekniske enheter og teknisk personell leverandøren råder over - tilgjengelighet utenfor normal arbeidstid - plan for håndtering av identifiserte sårbarheter for å sikre leveranser. Beskrivelsen skal ikke overstige 4 A4-sider, skriftstørrelse 12 pkt. Det er leverandørens ansvar å dokumentere oppfyllelse gjennom innlevert dokumentasjon.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner