Cobrief Logo
Brief

Rekruttering og bemanning

Avfall Sør Husholdning AS trenger bemanningstjenester for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 2,25 millioner kroner. Avtalen omfatter innleie av personell ved behov, hovedsakelig driftspersonell (kundeveileder gjenvinningsstasjon, teknisk) og merkantilt personell, for å dekke planlagt og uplanlagt fravær samt ekstra bemanning i perioder med høyt arbeidspress. Tjenestene skal leveres i Agder. Tildelingskriteriene er pris (faktor på timepris) med 60% vekting og oppdragsløsning med 40% vekting. Det er ønskelig at tilbyder har et miljøledelsessystem som Miljøfyrtårn, EMAS, ISO 14001 eller tilsvarende.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Avfall Sør vil inngå en rammeavtale for innleie av personell ved behov. Stillinger som er aktuelle for denne avtalen vil hovedsakelig være:Driftspersonell, kundeveileder gjenvinningsstasjonDriftspersonell, tekniskMerkantilt personellListen er ikke uttømmende, men omfatter de stillingene vi vurderer som mest aktuelle.Hovedtrekkene i prosedyrenOppdragsgiver ber om tilbud på leie av personell ved planlagt fravær, ikke planlagt fravær og ved behov for ekstra bemanning i sesonger med ekstra arbeidspress. I noen tilfeller vil det være behov for rask tiltredelse av innleid personell. Avfall Sør ønsker avtale med et byrå som har kapasitet til å raskt besvare våre forespørsler og som har en rekrutterings-base hvor de raskt kan sende oss aktuelle kandidater. Oppgavene for innled personell under denne avtale vil kunne være svært varierte, da den vil kunne innebære forespørsel om både merkantilt og driftsteknisk personell. Arbeid ved våre gjenvinningsstasjoner krever eksempelvis kandidater med god serviceinnstilling, praktisk sans og evne til å trives med utendørs arbeid – uavhengig av årstid. Enkelte anlegg har store avstander, noe som innebærer at foreslåtte kandidater bør like å være i aktivitet. Ved vårt komposteringsanlegg kan det i tillegg forekomme lukt, og det må derfor påregnes arbeid i omgivelser som for enkelte kan oppleves som utfordrende. Oppdraget skal utføres på en ekspeditt måte, med en rask prosess og tilbyder må vise at de forstår vårt selskap og hvilke behov vi har. Da tilbyder vil representere Avfall Sør ønsker vi en profesjonell samarbeidspartner som ivaretar vårt omdømme på en god måte. Det er viktig for oppdragsgiver at våre innleide opplever at de har fått en god og profesjonell behandling i utvelgelsesprosess og arbeidet hos oppdragsgiver. Vi ønsker at innleid arbeidskraft skal ha en positiv opplevelse av Avfall Sør. Oppdragsgiver har som mål å bli re-sertifisert i «Likestilt Arbeidsliv» i løpet av desember 2025. Tilbyder kan derfor gjerne beskrive hvorvidt det er planer om tilsvarende sertifisering, og/eller hvordan likestilling, inkludering og mangfold ivaretas i rekrutteringsprosessen. Det er ønskelig at tilbyder har et miljøledelsessystem som for eksempel Miljøfyrtårn, EMAS, ISO 14001 eller tilsvarende. Det bes om dokumentasjon som bekrefter bedriftens miljøledelsessystem, for eksempel i form av sertifikat. Dersom tilbyder ikke har et miljøledelsessystem kan de gjerne beskrive om det er planer om sertifisering eller etablering av ett miljøledelsessystem. Dette er ikke et krav, men ønskelig.

    Kontakt navn
    Lene Saga Mosby
    Kontakt telefon
    +47 38177070
    Kontakt e-post
    lsm@avfallsor.no
    Adresse
    Vige havnevei 90, 4633 KRISTIANSAND S

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Tilbyder skal oppgi sin faktor på timepris, oppgitt i prosent Faktor skal omfatte alle kostnader for innleid personell og vil utgjøre tilbyders salær i denne kontrakten, det vil ikke bli anledning til å fakturere noe utover det oppgitte påslaget (som eksempelvis; reisekostnader, ekspedisjons-, faktureringsgebyr eller annet). Oppdragsgiver vil ha behov for møter med leverandør, for oppfølging av innleide medarbeidere og/eller oppfølging av avtalen. Vår vurdering er at vi har behov for fysiske møter siden denne avtalen omfatter innleie av medarbeidere. Det er usikkert hvor mange møter legges til grunn ca. 4 fysiske møter pr. år. Møtene vil være i våre lokaler på Kjøita (eller på en våre gjenvinningsstasjoner) i Kristiansand. Kostnader for møter (reisekostnader, reisetid, diett etc) skal inngå i faktor. Oppdragsgiver vil tilby en timepris for kandidatene for de forskjellige oppdragene, timepris gis basert på oppdrag som skal utføres, formell kompetanse, erfaring og ansiennitet for det aktuelle oppdraget. Oppdrag skal faktureres basert på timepris for innleid medarbeider * faktor, etter medgått tid (antall timer).

    Evalueringsmetode

    Oppdragsgiver vil rangere tilbyders oppgitte faktor for oppdrag. Tilbyder med lavest faktor vil få score 10 poeng. Øvrige tilbydere vil få poeng relativt i forhold til tilbyder med lavest faktor. Faktor skal som beskrevet i tildelingskriteriet omfatte alle kostnader.

    Beskrivelse

    Tilbyder bes på bakgrunn av tilgengelig informasjon om oppdragsgiver (se blant annet www.avfallsor.no) og informasjon i dette dokument om å beskrive sin oppdragsløsning. Oppdragsbeskrivelsen kan gjerne inneholde blant annet; tilgjengelighet for avtalen, responstid, prosess og tidsramme fra oppdragsgivers forespørsel til kandidater er identifisert og oversendt, relevant rekrutterings-base, ivaretagelse av likestilling, inkludering og mangfold, forståelse av oppdragsgivers virksomhet, profesjonell samarbeidspartner som ivaretar oppdragsgiver sitt omdømme og samhandling med oppdragsgiver. Oppdragsgiver er også opptatt av kandidatene som er med i våre prosesser og som blir innleid hos oss, tilbyder bes beskrive hvordan kandidatene blir fulgt opp og iveratatt. Listen med aktuelle momenter er ikke uttømmende. Tilbyder skal beskrive sin oppdragsløsning i eget vedlegg.

    Evalueringsmetode

    Oppdragsgiver vil gjøre en innkjøpsfaglig helhetsvurdering av tilbyders besvarelse av tildelingskriteriet "oppdragsløsning" og presentasjonen av oppdragsløsning i presentasjonsmøtet. Oppdragsgiver vil blant annet legge vekt på å få en samarbeidsparter som har en god prosess for å identifisere aktuelle kandidater som kan løse våre forskjellige oppdrag. Hvordan tilbyder vil samhandle med oppdragsgiver og hvordan tilbyder vil løse våre oppdrag. Momentene som er oppgitt i tildelingskriteriet vil inngå i helhetsvurderingen. Oppgitte momenter er bare eksempler, andre moment vil inngå i helhetsvurderingen og krediteres, dersom de er av betydning for oppdragsgiver. Tilbyder som etter en innkjøpsfaglig helhetsvurdering best ivaretar oppdragsgiver vil bli vurdert som best og få tildelt score 10 poeng. Øvrige tilbydere vil bli tildelt score etter beste skjønn som gjenspeiler de relevante forskjeller.

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale - bemanningstjenester
Lokasjon
Estimert verdi
2 250 000,00 kr

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner