Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Innkjøpsrådgivning

Voss herad trenger innkjøpsfaglig bistand gjennom en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Avtalen skal dekke behovet for rådgivning i forbindelse med innkjøpsprosesser, både små og store, samt enkeltkjøp og rammeavtaler, på tvers av organisasjonen. Dette behovet er spesielt stort i det første året av avtaleperioden på grunn av underbemanning i innkjøpsavdelingen. Tjenestene skal leveres i Vestland fylke. Kvalifikasjonskravene er beskrevet i konkurransegrunnlaget, og leverandøren må erklære at alle krav er oppfylt.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Oppdragsgjevar for anskaffinga er Voss herad. Voss herad er ein kommune sentralt i Vestland fylke. Kommunen grensar i vest til Vaksdal, i sørvest til Kvam, i aust til Ulvik, og i nord til Aurland og Vik. Voss er hovudsakleg ein innlandskommune og eit trafikknutepunkt, og er med sine 1805 kvadratkilometer ein stor kommune i Vestland. Sjå https://voss.herad.no/ for ytterlegare informasjon.Hovedtrekkene i prosedyrenFøremålet med anskaffinga er å inngå ein rammeavtale for innkjøpsfagleg bistand, med ein leverandør. Voss herad gjennomfører ei rekke innkjøp innan nybygg, drift- og vedlikehald og vare- og tenestekjøp, og har i periodar behov for innkjøpsfagleg rådgjeving utover kompetansen og kapasiteten som allereie finst i organisasjonen. Dei enkelte oppdraga kan variere i karakter og omfang, men det vil i stor grad omhandla innkjøpsfagleg bistand i små og store innkjøpsprosessar, enkeltkjøp og rammeavtalar. Oppdraga vil kunne omfatta alle område i organisasjonen, og rammeavtalen vil verta nytta på ulike nivå i organisasjonen. Voss herad har i ein periode hatt eit større behov for innkjøpsfagleg bistand enn det som organisasjonen har hatt kapasitet til å dekka med interne ressursar. Situasjonen vil halda fram i ein periode då innkjøpsavdelinga ikkje er fullbemanna, og det er venta at behovet vil vera større inntil organisasjonen har fått på plass nytilsett. Det første året i avtaleperioden vil difor ha større omfang av innkjøpsfagleg bistand, og volumet vil gå ned på eit stabilt lågare nivå etter dette. Fullstendig skildring av leveransen følgjer av kravspesifikasjonen. Oppstartsdato for rammeavtalen er snarleg etter tildeling, men seinast 01.03.24.

    Kontakt navn
    Ragnhild Igland Vadla
    Kontakt telefon
    +47 56519400
    Adresse
    Uttrågata 9, 5700 VOSS

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren erklærer at samtlige kvalifikasjonskrav som fremkommer av dette konkurransegrunnlaget er oppfylt.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner