Cobrief Logo

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Innkjøpsrådgivning

Stortinget har inngått en rammeavtale med Bresto AS for levering av anskaffelsesfaglig bistand i Oslo. Tjenestene skal sikre at anskaffelsene gjennomføres med høy kvalitet og omfatter operativ gjennomføring av anskaffelser, samt rådgivning innen innkjøpsrelaterte strategiplaner, innkjøpsanalyser, kategoristyring og maler. Det ble krevd CV for tilbudt personell, inkludert en kort oppsummering av kjernekompetanse, utdanning, kurs og sertifisering, samt tre relevante referanseoppdrag per konsulent. Ni leverandører deltok i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Bresto AS
Antall mottatte tilbud
9
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 5 000 000 kr

Om anbudet

    Stortinget v/Seksjon for anskaffelser og administrative systemer har behov for å inngå avtale med én leverandør for kjøp av anskaffelsesfaglig bistand. Tjenestene skal sikre at anskaffelsene gjennomføres med høy kvalitet til rett tid, i samsvar med lov og forskrift om offentlige anskaffelser. Formålet med anskaffelsen er å sikre tilgang til anskaffelsesfaglig kompetanse av høy kvalitet, herunder hovedsakelig for bistand til operativ gjennomføring av anskaffelser i kortere perioder for å avhjelpe midlertidig fravær, underbemanning og lignende, men også annen relevant anskaffelsesfaglig rådgivning ved behov. Sistnevnte kan eksempelvis være rådgivning i forbindelse med innkjøpsrelaterte strategiplaner, innkjøpsanalyser, kategoristyring, maler og andre oppdrag som bidrar til forbedring og effektivisering av anskaffelsesfunksjonen på Stortinget. Stortinget har inngått separate avtaler for juridisk bistand samt strategisk og merkantil miljørådgivning, slik at disse ytelsene følgelig ikke vil være omfattet av rammeavtalen. Se kontraktens bilag 1 for ytterligere opplysninger om ytelsene som omfattes av rammeavtalen.Hovedtrekkene i prosedyrenStortinget v/Seksjon for anskaffelser og administrative systemer har behov for å inngå avtale med én leverandør for kjøp av anskaffelsesfaglig bistand. Tjenestene skal sikre at anskaffelsene gjennomføres med høy kvalitet til rett tid, i samsvar med lov og forskrift om offentlige anskaffelser. Formålet med anskaffelsen er å sikre tilgang til anskaffelsesfaglig kompetanse av høy kvalitet, herunder hovedsakelig for bistand til operativ gjennomføring av anskaffelser i kortere perioder for å avhjelpe midlertidig fravær, underbemanning og lignende, men også annen relevant anskaffelsesfaglig rådgivning ved behov. Sistnevnte kan eksempelvis være rådgivning i forbindelse med innkjøpsrelaterte strategiplaner, innkjøpsanalyser, kategoristyring, maler og andre oppdrag som bidrar til forbedring og effektivisering av anskaffelsesfunksjonen på Stortinget. Stortinget har inngått separate avtaler for juridisk bistand samt strategisk og merkantil miljørådgivning, slik at disse ytelsene følgelig ikke vil være omfattet av rammeavtalen. Se kontraktens bilag 1 for ytterligere opplysninger om ytelsene som omfattes av rammeavtalen.

    Kontakt navn
    Seksjon for innkjøp
    Kontakt telefon
    92070168
    Adresse
    Karl Johans gate 22, 0026 OSLO

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Ferdig utfylt bilag 5 Pris og prisbestemmelser. Tilbudte timepriser vil bli vektet på følgende måte ved evaluering av tildelingskriteriet pris i konkurransen: - Konsulent - 30% - Seniorkonsulent - 70%

    Evalueringsmetode

    Tilbudte timepriser vil bli vektet på følgende måte ved evaluering av tildelingskriteriet pris i konkurransen: - Konsulent - 30% - Seniorkonsulent - 70%

    Beskrivelse

    Ferdig utfylt bilag 4 Administrative bestemmelser. Leverandøren skal levere CV for tilbudt personell, hvor blant annet en kort oppsummering av konsulentens kjernekompetanse, utdanning, kurs og sertifisering mv. fremgår. Det skal leveres totalt tre CV-er. I tillegg skal det oppgis tre relevante referanseoppdrag per tilbudt konsulent. Følgende vil bli evaluert: 1. Relevant erfaring 2. Kurs, sertifisering mv. 3. Utdanning. I evalueringen av relevant erfaring vil blant annet følgende forhold være særlig relevant: - Erfaring med operativ gjennomføring av offentlige anskaffelser - Erfaring med anskaffelser innenfor kategoriene IKT, bygg- og anlegg og konsulenttjenester - Erfaring med etablering av kategoristyring som strategisk initiativ - Erfaring med interne og eksterne innkjøpsanalyser - Erfaring med utarbeidelse av anskaffelsesstrategier. Vedlagte CV-mal skal benyttes for å sikre at alle etterspurte opplysninger fremgår av tilbudet. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kontakte referanser for dialog om ytelsen er levert til avtalt pris, tid og kvalitet.

    Evalueringsmetode

    Følgende vil bli evaluert: 1. Relevant erfaring 2. Kurs, sertifisering mv. 3. Utdanning. I evalueringen av relevant erfaring vil blant annet følgende forhold være særlig relevant: - Erfaring med operativ gjennomføring av offentlige anskaffelser - Erfaring med anskaffelser innenfor kategoriene IKT, bygg- og anlegg og konsulenttjenester - Erfaring med etablering av kategoristyring som strategisk initiativ - Erfaring med interne og eksterne innkjøpsanalyser - Erfaring med utarbeidelse av anskaffelsesstrategier. Vedlagte CV-mal skal benyttes for å sikre at alle etterspurte opplysninger fremgår av tilbudet. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kontakte referanser for dialog om ytelsen er levert til avtalt pris, tid og kvalitet.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner