Kinn Kommune
Dynamisk innkjøpsordning for kjøp og leasing av køyretøy
Kinn Kommune trenger kompetanse for å levere kjøp og leasing av køyretøy til en verdi av 25 000 000 NOK. Dette omfattar både kjøp og leasing av bilar.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Persontransporttjenester
Utenriksdepartementet har inngått en rammeavtale med Bislet Limousine AS for levering av bil- og sjåførtjenester i forbindelse med besøk fra utenlandske statsoverhoder, regjeringsmedlemmer og andre oppdrag, inkludert større konferanser og møter. Tjenestene vil primært bli levert i Oslo og nærliggende områder, men kan også omfatte andre deler av Norge. Avtalen har en varighet på 2+1+1 år med en samlet maksimal verdi på 45 millioner kroner ekskl. mva. Det var krav om dokumentasjon av kvalitet, som utgjorde 65% av tildelingskriteriene, mens pris utgjorde 35%. Kun én leverandør deltok i konkurransen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProRammeavtalen knytter seg til kjøp av transport i forbindelse med besøk fra utenlandske statsoverhoder, regjeringsmedlemmer og andre oppdrag, herunder større konferanser, møter o.l. i tillegg til generell bruk i departementet. Besøk — det være seg arbeidsbesøk, offisielle besøk eller statsbesøk — er en viktig plattform for å skape gjennomslag for norske interesser. Gjennom gode planleggingsprosesser, velfunderte prioriteringer, tydelig profil og helhetsuttrykk samt stødig gjennomføring kan man sikre besøkenes relevans og slagkraft. Betegnelsen VIP benyttes som definisjon på statsoverhoder, regjeringssjefer, utenriksministre, fagministre og andre ledere på høyt nivå i forbindelse med det aktuelle besøket, enten det er utenriksministeren, utviklingsministeren eller statsministeren som er vert for besøket. Ved statsbesøk til Norge er Kongen den offisielle verten for besøket. VIP reiser med en offisiell delegasjon på 2 til 14 personer avhengig av rang og nivå på besøket. Et typisk besøksoppdrag vil omfatte 1 VIP-bil eller protokoll-bil (limo/sedan) samt 1-3 minivan eller minibusser. Oppdragene har utgangspunkt fra Oslo og nærliggende områder, men det kan forekomme forespørsler om oppdrag i andre deler av Norge. Hente- og leveringsadresse vil fremkomme i hvert enkelt avrop. Det vil bli inngått en rammeavtale for to år med mulighet for forlengelse i ytterligere 1+1 år. Estimert verdi for anskaffelsen er fra kr 8 millioner ekskl. mva. til kr 10 millioner ekskl. mva. per år. Samlet maksimalt uttak for rammeavtalen vil være kr. 45 millioner ekskl. mva.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Kinn Kommune trenger kompetanse for å levere kjøp og leasing av køyretøy til en verdi av 25 000 000 NOK. Dette omfattar både kjøp og leasing av bilar.
Ullensvang Kommune trenger nye og brukte kjøretøy under 3.5t gjennom en dynamisk innkjøpsordning, med en maksimal totalverdi på 19 millioner kroner. Anskaffelsen har som mål å inkludere en størst mulig andel nullutslippskjøretøy og minimere driftskostnader, samtidig som den fremtidige bilflåten skal bli mer miljøvennlig. Det vil også være etterspørsel etter kjøretøy med fossilfritt drivstoff, men der ladeinfrastruktur eller fyllestasjoner mangler, vil fossilt drivstoff være nødvendig. Kvalifikasjonskravene er nærmere angitt i konkurransegrunnlaget.
Bjørnafjorden Kommune trenger leasing av nye biler og administrasjon av kommunens samlede bilpark, inkludert selveide biler, gjennom en rammeavtale over 5 år med en maksimal totalverdi på 45 millioner kroner. Avtalen er en kombinasjon av varer og tjenester, og omfatter kjøretøy som ikke er anskaffet under denne eller tidligere tilsvarende kontrakter. Ayvens Norge AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Indre Østfold Kommune skal etablere en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og operasjonell leasing av kjøretøy, inkludert personbiler, små varebiler, varebiler under 3,5 tonn, kombinerte biler (8+1 seter) og minibusser.
Sandefjord Kommune trenger leverandører for å levere kjøp og operasjonell leasing av lette kjøretøy og minibuss til en verdi av 900 000 000 NOK. Det skal etableres en ordning for egentransport som fremmer klima- og miljøvennlige løsninger, hvor målet er en flåte bestående kun av fossilfrie kjøretøy.