Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av IKT-utstyr

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Datamaskinhandel og tilhørende utstyr

Rammeavtale på levering av IKT-utstyr til den enkelte virksomhet og ansatte i kommunene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale for kjøp av IKT-utstyr
Estimert verdi
10 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Attest for skatt og merverdiavgift skal leveres sammen med tilbudet. Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no. For utenlandske tilbydere: Utenlandske tilbydere må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal tilbyderen fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av tilbyderens økonomidirektør/økonomiansvarlige
Kvalifikasjonskrav 2

Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å oppfylle kontrakten. Oppdragsgiver vil selv innhente kredittvurdering fra Bisnode Norge. Alternativ: Dersom tilbyder ikke har rating hos Bisnode, kan leverandøren alternativt legge ved årsregnskap fra siste to år. Regnskap må inneholde noter, styrets beretning og revisjonsberetning.
Kvalifikasjonskrav 3

Tilbyder skal har god erfaring fra gjennomføring av tilsvarende leveranser. Liste med oversikt over tilsvarende leveranser siste 3 år. Listen skal som minimum inneholde: • Navn kunde • Kontraktsverdi og omfang • Tidspunkt for leveransen • Kort beskrivelse av leveransen. • Det er tilbyder sitt ansvar å dokumentere tilsvarende oppdrag gjennom beskrivelsen. Tilbyder skal ha god gjennomføringsevne, inkludert tilstrekkelig kapasitet til å håndtere denne type kontrakt og kunne levere til alle lokasjoner i alle kommuner. Ved tilbudstidspunkt kan oppfyllelse av kravet erklæres i ESPD-skjema. Kravet skal dokumenteres oppfylt på forespørsel fra oppdragsgiver Beskrivelse av leverandørens administrative og tekniske enheter relevant for tilbyders oppfyllelse av avtalen. Det skal gis en beskrivelse av - Leverandørens distribusjonsnett for vareleveranse - Kapasitet vurdert opp imot kontraktens omfang Leverandøren skal ha tilfredsstillende rutiner for kvalitetssikring. Ved tilbudstidspunkt kan oppfyllelse av kravet erklæres i ESPD-skjema. Kravet skal dokumenteres oppfylt på forespørsel fra oppdragsgiver. En beskrivelse av leverandørens metoder for kvalitetssikring. Dersom leverandøren er sertifisert etter ISO 9001 eller tilsvarende standarder vil det være tilfredsstillende å fremlegge kopi av gyldig sertifikat.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner