Ruter AS
Rammeavtale Fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Avlyst
Konkurransen er avlyst.
Bil- og motorvognstjenester
Bane Nor SF har avlyst konkurransen om en rammeavtale for veiledertjenester ved buss for tog, som var planlagt med en maksimal totalverdi på 40 millioner kroner. Avlysningen er begrunnet med "annet".
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProRammeavtale for veiledertjenester ved buss for tog
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Bane Nor Sf trenger utførelse av dreneringstiltak i Region Sør-Vest, fordelt på tre delkontrakter: Øst for Neslandsvatn, Vest for Neslandsvatn og Gjøvikbanen mm., gjennom en rammeavtale over 2 år. Veidekke Entreprenør AS og Banefjell AS har sannsynligvis en lignende kontrakt i dag.
Ruter AS trenger teknisk bistand for fremtidsrettede transportløsninger innen buss og båt gjennom en dynamisk innkjøpsordning, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Ordningen er primært ment for innleie av en eller flere personer som skal bistå med å løse konkrete arbeidsoppgaver og prosjekter. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Jernbanedirektoratet trenger konsulentbistand til prosjektledelse, prosjektbistand og risikovurderinger i forbindelse med oppfølging av implementeringsplanen for ny rutemodell fra R28, også kjent som integrering av tilbringertjenesten. Kontrakten har en varighet på 7 måneder, med opsjon på forlengelse med 3 måneder av gangen, inntil 31. desember 2027, og har en anslått totalverdi på 5 millioner kroner eks. mva. Tilbudene vil bli evaluert basert på kvalitet (70%) og pris (30%).
Samferdselsdepartementet trenger økonomiske analysetjenester og rådgivning for en rammeavtale over 2 år, med opsjon på forlengelse 1+1 år, til en estimert verdi mellom 5 og 6 millioner kroner, og en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Tjenestene skal primært støtte forvaltningen av statens avtaler om innenlandske flyruter, Kystruten Bergen–Kirkenes, leveringspliktige posttjenester og avisdistribusjon, men kan også benyttes på andre områder innen seksjonens eller avdelingens ansvarsområde. Bistanden skal inkludere samfunnsøkonomiske og bedriftsøkonomiske vurderinger, med vekt på nytte-kost-analyser, brukereffekter, miljøvirkninger og transporttilbudets rolle i det helhetlige transportsystemet. Oslo Economics AS har en lignende kontrakt i dag. Departementet tar sikte på å inngå parallelle rammeavtaler med to leverandører, hvorav én vil være hovedleverandør.