Anbudsoversikt for Rammeavtale innen gransknings- og revisjonstjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Regnskaps- og rådgivningstjenester

Statens Vegvesen trenger en rammeavtale for juridisk og annen rådgivning/bistand innen gransknings- og revisjonstjenester over 2 år, med en maksimal totalverdi på 60 millioner kroner. Avtalen omfatter tjenester som etterlevelsesprosjekter, kvalitetsrevisjoner, internrevisjon, internkontroll og granskningstjenester, inkludert ekstern og uavhengig granskning. Leverandøren må ha erfaring med ISO-standarder, IIA-standarder for interne revisjoner, og Advokatforeningens retningslinjer for private granskninger. Tildelingskriteriene vektlegger pris (30%), tilbudt personells kompetanse og erfaring (30%), og oppdragsforståelse (40%). Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av minimum 3 relevante prosjekter de siste 3 årene, samt en bemanningsplan som sikrer tilstrekkelig kapasitet. Leverandøren må også levere CV-er for tilbudt personell med relevant juridisk, økonomisk/revisjons- og teknologikompetanse.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale innen gransknings- og revisjonstjenester
Estimert verdi
60 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Tildelingskriterium 1
Pris
Leverandøren skal legge ved utfylt prisskjema vedlegg 1
Tildelingskriterium 2
K1: Tilbudt personells relevante formelle kompetanse og erfaring
Oppdragsgiver vil evaluere tilbudt personells relevante formelle kompetanse og erfaring. Det legges spesielt vekt på at tilbudt personell skal ha erfaring fra å bistå med juridisk og annen rådgivning, gjennomføre juridiske vurderinger, samt granskningstjenester og revisjonsoppdrag, Evalueringen av CV vil vurdere ressursenes samlede kompetanse og erfaring, ut fra de oppgavene som skal løses innenfor rammeavtalen. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal legge ved CV for tilbudt personell inkludert CV for oppdragsansvarlig. • Minst to ressurser med relevant juridisk kompetanse og erfaring • To ressurser med relevant økonomi/revisjon kompetanse og erfaring • To ressurser med relevant teknologi kompetanse og erfaring (for eksempel IT, bygg, sikkerhet eller lignende). CV-skal inneholde utfyllende informasjon om utdannelse og relevant erfaring. Det skal oppgis inntil 3 relevante prosjektreferanser per tilbudt personell, og referansene skal oppgis med kontaktperson hos tidligere oppdragsgiver. Vedlagte CV mal skal fylles ut og benyttes. Det vil kunne bli gjennomført intervju med aktuelle tilbudt personell for å kvalitetssikre CV.
Tildelingskriterium 3
K2 Oppdragsforståelse
Oppdragsgiver vil evaluere leverandørens forståelse av behovet/oppdraget, og beskrivelsen av hvordan leverandør vil gå frem for å løse oppdraget. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal beskrive/redegjøre for sin forståelse av oppdraget og hvordan det best kan løses. Samt hvordan leverandøren kan bistå med både rådgivning og gjennomføring av de nevnte fagområdene innenfor de ulike virksomhetsdelene til Statens vegvesen (Trafikant og kjøretøy, Utbygging, Drift og vedlikehold, Transport og samfunn, IT, Fellesfunksjoner og Vegdirektoratet).
Kvalifikasjonskrav 1
Krav til leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet for å gjennomføre kontrakten. Kredittverdighet vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Oppdragsgiver vil innhente en kredittvurdering fra Experian. Ved tvil kan oppdragsgiver innhente ytterligere opplysninger fra leverandøren.
Kvalifikasjonskrav 2
Krav til leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner
Leverandøren skal ha relevant erfaring. Følgende sentrale arbeider/områder er særlig relevant: Erfaring med å levere rådgivning og gjennomføring av følgende tjenester: • Etterlevelsesprosjekter/kvalitetsrevisjoner/revisjoner etter ISO-standard – herunder miljø og klima • Internrevisjon • Internkontroll • Granskningstjenester, dette inkluderer også ekstern og uavhengig granskning. Det er viktig at leverandør har kunnskap om, og en grundig forståelse, for de særskilte utfordringer som er knyttet til offentlig virksomhet, i tillegg til at de må ha kjennskap til IIA og ISO sine standarder for utførelse av interne revisjoner og etterlevelsesprosjekter. Leverandøren må dessuten ha kompetanse på Advokatforeningens retningslinjer for utførelse av private granskninger. Leverandøren må kunne tilby opplæring til Internrevisjonen innenfor granskingsrelaterte temaer, slik som for eksempel prosesser for kontradiksjon, eller intervjuteknikk. Leverandøren skal bekrefte at han oppfyller dette kravet ved innlevering av tilbud. Leverandøren skal vedlegg følgende dokumentasjonsbevis: - En oversikt over minimum 3 (maksimum 5) av de viktigste utførte relevante arbeider i løpet av de siste 3 år, herunder kort beskrivelse av oppdraget, navnet på den offentlige eller private mottaker, samt opplysninger om verdi/mengde/omfang og tidspunkt. En leverandør som er nyetablert og som ikke kan framlegge referanser, må være særlig nøye med å dokumentere og sannsynliggjøre at han likevel har forutsetninger for å gjennomføre oppdraget. Nyetablerte leverandører kan dokumentere at kravet er oppfylt ved å vise til erfaring som tilbudte personer/ressurser har opparbeidet seg i tjeneste for andre enn leverandøren. Leverandøren skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne Leverandøren skal bekrefte at han oppfyller dette kravet ved innlevering av tilbud. Leverandøren skal på forespørsel fra oppdragsgiver levere følgende dokumentasjonsbevis: En redegjørelse for hvordan tilstrekkelig kapasitet skal sikres for dette oppdraget. Det skal blant annet legges frem en bemanningsplan for oppdraget som viser antall egne ansatte, innleide personer, osv.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner