Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Kontor- og rengjøringsprodukter
Formålet med anskaffelsen er å dekke Rakkestad kommunes behov for løpende bestilling av kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell. Kontraktsperioden er 2 år, med opsjon for forlengelse på 1+1 år. Estimert samlet kontraktsverdi inklusive opsjoner er på ca kr 2.100.000,-. Beløpet er veiledende og oppgitt eks. mva. Dette beløpet skal ikke medføre noen forpliktelser for kommunen eller rettigheter for leverandør.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Rannveig Kjørvik
- Kontakt e-post
- rannveig.kjorvik@rakkestad.kommune.no
- Adresse
- Rådhusveien 8, 1890 RAKKESTAD
Formålet med anskaffelsen er å dekke Rakkestad kommunes behov for løpende bestilling av kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell. Kontraktsperioden er 2 år, med opsjon for forlengelse på 1+1 år. Estimert samlet kontraktsverdi inklusive opsjoner er på ca kr 2.100.000,-. Beløpet er veiledende og oppgitt eks. mva. Dette beløpet skal ikke medføre noen forpliktelser for kommunen eller rettigheter for leverandør.
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Rammeavtale - kontorrekvisita, kopipapir og fritt skolemateriell
- Hovedkode
- Tilleggskoder
- Estimert verdi
- 2 100 000,00 kr
