Ruter AS
Rammeavtale Fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Samferdselsdepartementet inviterer med dette til å delta i konkurranse om tilbud på en 4-årig rammeavtale, for bistand til forvaltningen av avtalene om leveranse av sjøtransporttjenester på strekningen Bergen-Kirkenes (kystruten). Bistanden skal gjelde både for inneværende og kommende avtaleperiode. Oppdragsgiver legger vekt på å knytte til seg en leverandør som er i stand til å levere høy kvalitet på løpende leveranser knyttet til økonomiske, tekniske og juridiske problemstillinger som angår kystruteavtalene. Behovet for konsulentbistand kan oppstå raskt, og oppdragsgiver ønsker derfor en leverandør som har fleksibilitet til å påta seg oppdrag på kort varsel.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Nye Veier AS trenger kvalitetssikringstjenester for kostnadsestimering, inkludert usikkerhetsanalyser, gjennom en rammeavtale over 2 år med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner. Formålet med anskaffelsen er å kvalitetssikre prosjektenes kostnadsestimater og videreutvikle selskapets prosess innen kostnadsestimering. Tildelingskriteriene er basert på kvalitet, med 50% vekt på gjennomføringsevne, 30% på tilbudt personell sin dokumenterte kompetanse og relevante erfaring, og 20% på pris. Det kreves dokumentasjon av kompetanse gjennom CV for oppdragsleder.
Kvam Herad trenger tekniske konsulenttjenester innen fagområdet veg og VA for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner. Rammeavtalen kan benyttes av alle avdelinger og enheter hos Kvam Herad, samt alle kommunale foretak, og dekker alt fra kortvarige til langvarige engasjementer. Tjenestene skal leveres i Vestland. Det er ingen forhandlingsmuligheter i konkurransen, og leverandøren må levere sitt beste tilbud ved første innlevering. Kvalifikasjonskrav inkluderer registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens etableringsland, i henhold til direktiv 2014/24/EU.
Ålesund Kommune trenger innkjøpsbistand gjennom en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 30 millioner kroner. Avtalen innebærer planlegging, gjennomføring og kvalitetssikring av anskaffelser i samarbeid med kommunen, og det skal inngås parallellavtaler med 3-5 leverandører. Tildelingskriteriene er pris (50%), dedikerte ressurser (30%), og oppdragsforståelse/løsningsbeskrivelse (20%). Leverandører må tilby mellom 3 og 15 dedikerte ressurser, og dokumentere kompetanse og erfaring gjennom et ressursskjema. Anskaffelsen har ingen klima- og miljøhensyn, da det vurderes som uvesentlig for denne typen tjenester.
Direktoratet for samfunnssikkerhet og beredskap (DSB) trenger konsulentbistand for en rammeavtale som skal sikre kunnskapsbaserte beslutningsgrunnlag og samfunnsøkonomiske analyser. Avtalen omfatter tjenester som utredninger som tilfredsstiller utredningsinstruksens krav, samfunnsøkonomisk analyse, bidrag til utforming av gevinstrealiseringsplan, samt prosess- og prosjektledelse av utviklings- og utredningsarbeid. Tjenestene skal leveres som en del av en rammeavtale for forsknings- og utviklingsvirksomhet og tilhørende konsulenttjenester. Kvalifikasjonskrav inkluderer registrering i et foretaksregister, faglig register eller handelsregister i den staten leverandøren er etablert.