Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Vaktmestertjenester og drift av bygninger

Nye Veier AS har inngått en rammeavtale med Servicealliansen AS om å levere eiendomstjenester, hovedsakelig vaktmestertjenester, rør- og el-arbeider, renholds- og bygningsfaglige tjenester, på eiendommer i SørVest, SørØst, Innlandet og Trøndelag. Avtalen har en varighet på 4 år, med en estimert årlig verdi på 3 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 18 millioner kroner. Leverandøren må kunne levere alle disse tjenestene, om nødvendig ved bruk av underleverandører, og stille med en fast kontaktperson. Det deltok 3 leverandører i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Servicealliansen AS
Antall mottatte tilbud
3
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 18 000 000 kr

Om anbudet

    Nye Veier AS skal inngå rammeavtale med en totalleverandør av eiendomstjenester. Tjenesten skal utføres på eiendom som er innløst i forbindelse med vegutbygging, og omfatter hovedsakelig boligeiendommer. Eiendommene er per i dag lokalisert i SørVest, SørØst, i Innlandet og i Trøndelag. Fullstendig oversikt over lokalisering av dagens eiendommer fremgår i Bilag 1B. Antallet eiendommer er erfaringsvis relativt stabilt, men det vil kunne forekomme noe utskiftning i løpet av avtaleperioden. Fagområdene som erfaringsmessig benyttes mest i tjenesten er hovedsakelig vaktmestertjenester, og dernest rør- og el.-arbeider, renholds- og bygningsfaglige tjenester. Andre aktuelle tjenester kan også være relevante, leverandør kan da forespørres om å hente dette inn som underleverandør. Nærmere krav til kompetanse hos personell som skal utføre arbeid på avtalen fremgår i Bilag 1. Leverandøren må kunne levere alle disse tjenestene, om nødvendig ved bruk av underleverandører. Leverandøren er selv ansvarlig for å stille med nødvendige materialer og utstyr til å utføre arbeidet. Arbeid som skal utføres på avtalen bestilles av oppdragsgiver. Leverandøren må tilby en fast kontaktperson. Denne personen skal være ansvarlig for å koordinere oppdrag og ha dialogen med oppdragsgiver. Oppgavene som skal utføres består hovedsakelig av klargjøring, vedlikehold og oppfølging av eiendommer til utleie, samt vedlikehold, sikring og tilsyn av eiendommer som står tomme. Estimert årlig forbruk på avtalen er ca. 3 MNOK ekskl. mva. Maksimalt total verdi på rammeavtalen er begrenset oppad til 18 MNOK. Estimatet er basert på tidligere uttak og forventet fremtidig behov, og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere beskrivelse av oppdraget og krav til leveransen, se Bilag 1.

    Kontakt navn
    Solveig Skrivervik
    Kontakt telefon
    +47 97501310
    Adresse
    Kjøita 6, 4630 KRISTIANSAND S

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Pris

    Beskrivelse

    Løsningsforslag

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner