Anbudsoversikt for Rammeavtale på innsamling, transport og behandling av næringsavfall

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Avfallshåndtering

Lindesnes kommune ønsker å inngå rammeavtale på innsamling, transport og behandling av næringsavfall fra kommunens enheter. Avtalen skal også omfatte leie av avfallsdunker og avfallscontainere. Avtalen kan benyttes av samtlige enheter i Lindesnes kommune. Avtalen omfatter ikke innsamling, transport og behandling av husholdningsavfall. For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til del 2 bilag 1.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale på innsamling, transport og behandling av næringsavfall
Estimert verdi
28 000 000,00 kr
Tildelingskriterium 1

Kvalitet
Tildelingskriterium 2

Miljø
Tildelingskriterium 3

Kvalifikasjonskrav 1

Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjon: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no. For utenlandske tilbydere: Utenlandske tilbydere må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal tilbyderen fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av tilbyderens økonomidirektør/økonomiansvarlige.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandør skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhet er normalt tilstrekkelig for å oppfylle krav. Påkrevd økonomisk kapasitet vurderes i forhold til avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet. Dokumentasjon: • Kredittvurdering som baserer seg på regnskapstallene for 2020. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. • Regnskapets balanse per 3. kvartal 2021
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Tilbyder skal ha god erfaring fra gjennomføring av tilsvarende leveranser/sammenlignbare oppdrag Dokumentasjon: Liste med oversikt og beskrivelse over leverandørens mest relevante oppdrag de 3 siste årene. Listen/beskrivelsen skal som minimum inneholde: • Navn kunde/mottaker • Oppdragets omfang • Beskrivelse av firmaets rolle • Oppdragets verdi • Tidspunkt for leveransen • Kort beskrivelse av leveransen Vedlegg 5 kan benyttes som dokumentasjon Krav: Leverandør må ha tillatelse fra offentlig myndighet for transport og håndtering av avfall. Dokumentasjon: Dokumentasjon for godkjenning fra det offentlige vedlegges tilbudet. Krav: Leverandøren skal ha et velfungerende system for kvalitetssikring Dokumentasjon: Beskrivelse av Leverandørens metoder for kvalitetssikring. Dersom Leverandøren er sertifisert etter ISO 9001 eller tilsvarende standarder, vil det være tilstrekkelig å fremlegge kopi av gyldig sertifikat Krav: Leverandøren skal ha et velfungerende system for miljøledelse Dokumentasjon: Beskrivelse av miljøledelsestiltak som er implementert i virksomheten. Dersom Leverandøren er sertifisert etter ISO 14001 eller tilsvarende standarder, vil det være tilstrekkelig å fremlegge kopi av gyldig sertifikat

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner